Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   waarom? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=45465)

nidor 1 februari 2006 14:41

waarom?

wat maakt het vlaams belang DE partij om op te stemmen? (zogenaamd)

jan hyoens 1 februari 2006 14:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nidor (Bericht 1529364)
wat maakt het vlaams belang DE partij om op te stemmen? (zogenaamd)

www.vlaamsbelang.org daarom

nidor 1 februari 2006 14:58

ik verdrink ongeveer in die site, en begrijp nog steeds niet wat deze partij anders maakt (9000 berichten, cool)

Flippend Rund 1 februari 2006 15:00

Niet dat ik VB stem, maar ik wens de vb-kiezers toch te bedanken voor de zure smoelen van de politici op elke zwarte zondag

AVV 1 februari 2006 18:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund (Bericht 1529402)
Niet dat ik VB stem, maar ik wens de vb-kiezers toch te bedanken voor de zure smoelen van de politici op elke zwarte zondag

Zorg er dan voor dat ze nog zuurder kijken door................

Polma 1 februari 2006 18:57

Het is niet DE partij om op te stemmen, want het zijn niet de vragen die een goed wetenschapper maken, maar de antwoorden!

nidor 1 februari 2006 20:22

welke antwoorde hebbe ze dan?

*M@g!C* 1 februari 2006 22:31

Of ze antwoorden hebben weet momenteel niemand, alleen is het duidelijk dat andere partijen ook niet direct de juiste antwoorden hebben!

jan hyoens 2 februari 2006 09:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nidor (Bericht 1529399)
ik verdrink ongeveer in die site, en begrijp nog steeds niet wat deze partij anders maakt (9000 berichten, cool)

stel dan concrete vragen. van wat lig je wakker?

nidor 2 februari 2006 16:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens (Bericht 1530424)
stel dan concrete vragen. van wat lig je wakker?

welke iedeen heeft het vlaams blok? het enige wat je erover hoort is dat het rassistisch is of dat het Vlaanderen gaat redden van de ondergang? het komt voor mij wat over alzof ze enkel kritiek hebben op andere belijden zonder (realistische/moraal verantwoorde) alternatieven voor te stellen...

duveltje382 2 februari 2006 17:01

Ik zou op het Vlaams Belang-(Vlott) hebben gekozen om een veiligere stad Antwerpen .
Kijken wie er op de lijst staat :evil:

nidor 2 februari 2006 17:02

hoe weet je dat ze antwerpen veiliger maken???

duveltje382 2 februari 2006 17:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nidor (Bericht 1530994)
hoe weet je dat ze antwerpen veiliger maken???

Slechter als nu kan het echt niet hé.
Ik durf [SIZE=2]s'avonds[/SIZE] de straat niet meer op te komen:evil:

nidor 2 februari 2006 17:27

oke, presies men punt, het vb geeft kritiek zonder oplossing?

1handclapping 2 februari 2006 17:36

Ik durf s nachts overal in Antwerpen komen. De meest onveilige periode in de recente geschiedenis van Antwerpen is die waarin de geestesgenoten van het VB het hier voor het zeggen hadden : in die tijd werden mensen die niet tot het eigen volk behoorden van hun bed gelicht in beestenwagens gestoken en naar gaskamers vervoerd.

duveltje382 2 februari 2006 17:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nidor (Bericht 1531024)
oke, presies men punt, het vb geeft kritiek zonder oplossing?

Kijk dan eens in het krantje METRO van vandaag daar staan de oplossingen van het VB in vermeld .

duveltje382 2 februari 2006 17:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 1handclapping (Bericht 1531031)
Ik durf s nachts overal in Antwerpen komen. De meest onveilige periode in de recente geschiedenis van Antwerpen is die waarin de geestesgenoten van het VB het hier voor het zeggen hadden : in die tijd werden mensen die niet tot het eigen volk behoorden van hun bed gelicht in beestenwagens gestoken en naar gaskamers vervoerd.

In Deurne zuid zeker;-)

Polma 3 februari 2006 22:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door *M@g!C* (Bericht 1530133)
Of ze antwoorden hebben weet momenteel niemand

Is natuurlijk wel iets zeer essentieel om te weten voor je er gaat op stemmen he!

lordoffaith 14 februari 2006 13:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nidor (Bericht 1530979)
welke iedeen heeft het vlaams blok? het enige wat je erover hoort is dat het rassistisch is of dat het Vlaanderen gaat redden van de ondergang? het komt voor mij wat over alzof ze enkel kritiek hebben op andere belijden zonder (realistische/moraal verantwoorde) alternatieven voor te stellen...

Zo dacht ik vroeger ook, zelf al zat ik toen al in de politiek ( nva) maar de beste raad dat ik u kan geven lees eens het volledige programma .

Maar onze partij zou dat programma veel meer moeten verspreiden

garfield 14 februari 2006 15:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lordoffaith (Bericht 1547005)
Zo dacht ik vroeger ook, zelf al zat ik toen al in de politiek ( nva) maar de beste raad dat ik u kan geven lees eens het volledige programma .

Maar onze partij zou dat programma veel meer moeten verspreiden

je moet slechts 1 mailke sturen naar [email protected] en dan krijg je dat doorgestuurd.
Ik heb ooit eens het programma van Spirit aangevraagd per mail (2004) nog steeds géén antwoord :twisted:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be