![]() |
waarom?
wat maakt het vlaams belang DE partij om op te stemmen? (zogenaamd)
|
Citaat:
|
ik verdrink ongeveer in die site, en begrijp nog steeds niet wat deze partij anders maakt (9000 berichten, cool)
|
Niet dat ik VB stem, maar ik wens de vb-kiezers toch te bedanken voor de zure smoelen van de politici op elke zwarte zondag
|
Citaat:
Zorg er dan voor dat ze nog zuurder kijken door................ |
Het is niet DE partij om op te stemmen, want het zijn niet de vragen die een goed wetenschapper maken, maar de antwoorden!
|
welke antwoorde hebbe ze dan?
|
Of ze antwoorden hebben weet momenteel niemand, alleen is het duidelijk dat andere partijen ook niet direct de juiste antwoorden hebben!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou op het Vlaams Belang-(Vlott) hebben gekozen om een veiligere stad Antwerpen .
Kijken wie er op de lijst staat :evil: |
hoe weet je dat ze antwerpen veiliger maken???
|
Citaat:
Ik durf [SIZE=2]s'avonds[/SIZE] de straat niet meer op te komen:evil: |
oke, presies men punt, het vb geeft kritiek zonder oplossing?
|
Ik durf s nachts overal in Antwerpen komen. De meest onveilige periode in de recente geschiedenis van Antwerpen is die waarin de geestesgenoten van het VB het hier voor het zeggen hadden : in die tijd werden mensen die niet tot het eigen volk behoorden van hun bed gelicht in beestenwagens gestoken en naar gaskamers vervoerd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zo dacht ik vroeger ook, zelf al zat ik toen al in de politiek ( nva) maar de beste raad dat ik u kan geven lees eens het volledige programma . Maar onze partij zou dat programma veel meer moeten verspreiden |
Citaat:
Ik heb ooit eens het programma van Spirit aangevraagd per mail (2004) nog steeds géén antwoord :twisted: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be