![]() |
Euromillions : wie zou je laten ombrengen?
Mocht je nu deze vrijdag die 183 mio euro winnen, wie zou je dan willen laten ombrengen?
Of wat zou je er mee laten doen? |
zou je er niet beter een poll van maken en vragen:
welke partij krijgt een dotatie als je wint? |
Citaat:
|
alles aan mijn ego uitgeven, geen cent aan "goede doelen"..
oh ja, dan ben ik hier weg :) Belgie is te saai als je veel geld hebt .. |
Belachelijke bedragen. Een tiende is genoeg. En een honderdste ook.
|
Goh, de mensen van mijn zwarte lijst zekers?
|
8O Djiezes, ga je Armadel zijn psychiators ook betalen als je wint?
|
Citaat:
|
Als ik meer dan 185 miljoen win, zal ik zoals de koninklijke familie een peulschil, enkele duizenden euros besteden aan een goed doel en dan even hypocriet doen en zeggen dat iedereen de arme mensen moet steunen, terwijl we zelf zo rijk zijn als de zee diep.:-o
|
Anton, you can never have enough money..
je bent toch iets ouder dan ik he.. zoiets moet ge wel weten.. |
Citaat:
En ik zeg niet dat ik daar bij ben, want het is allemaal makkelijk praten tot het moment daar is. |
Citaat:
Ik zou zelfs durven zeggen, veel meer dan elders in de wereld. |
Ik zou een mooie maar geen al te dure wagen kopen een appartement en sparen natuurlijk en wat geld schenken aan het rode kruis, azg, 11 111 11, oxfam enz.
|
Ik zou proberen mezelf te blijven, de teugels vast blijven houden, niet beginnen zweven, want wie dat niet doet, riskeert zichzelf van het leven te beroven, denk ik.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou niemand willen ombrengen (toch niet wanneer ik euromillionair word) :)
Wat ik wel zou doen? Het geld uitdelen aan de armen zeker .. |
Ik kom terug naar Belgie (als ik de mega-millions win), koop een huis in hartje Brugge, neem Cercle Brugge over en maak ze beter dan Club. Iemand ombrengen zit er voor het ogenblik nog niet in.
|
Citaat:
Appartement? 10 Villa's, minimum. En 11.11.11 kan mijn kloten kussen. |
Citaat:
Dat is ook de reden dat ik mijn leventje zo ongeveer hetzelfde zal leiden als nu. Ook ben ik geen fluit met een Rolls Royce of dergelijk. Gaat mij dat gelukkiger maken? Neen. Het enige positieve aan het groot lot winnen, is de quasi zekerheid dat er nooit zorgen zullen zijn over geld. Als iets financieel tegenzit: who cares, der is toch genoeg. Maar daar houdt het volgens mij ook zo een beetje op. Integendeel, dergelijk groot bedrag kan zo een invloed hebben op de psyche, dat men er veel bekaaider van af komt indien dergelijk bedrag niet in iemands bezit zou zijn. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be