![]() |
Meerderheid Vlamingen vindt prins Filip onbekwaam
Citaat:
Het Nieuwsblad |
Het koningshuis voor de walen,en zeggen dat het spijtig genoeg dank zij de vlamingen is dat ze nog op de troon zitten.Ondank is s'werelds loon ,zegt men,wel dat is hier zeker van toepassing.
|
Onbekwaam, of wat dacht ge?! :twisted:
Ik heb het al gezegd en ik zal het nog eens zeggen: AFSCHAFFEN DIE HANDEL (het kost handenvol geld en opbrengen doet het NIET) Trouwens waarom een koningshuis als er geen land is?! |
3/4 van onze politici zijn onbekwaam en het zijn deze laatste die het land besturen.
Zo, wat is het probleem? |
Citaat:
Het koningshuis niet... |
Ik zie geen reden om aan te nemen dat die man onbewaam is of dat hij minder bekwaam zou zijn dan Astrid. Anderzijds mogen de weinige machten die de koning nu nog heeft wat mij betreft helemaal teniet gedaan worden, zodat het koningschap een louter protocollaire functie wordt.
|
Citaat:
Ik zou juist zeggen: als je gekozen bent, is het om je best te doen. |
Dat is het nu al, Manuel.
|
En wie zal dan ons land verdedigen? Vergeet niet dat Filip zowel para-commando als F-16 piloot is. Zijn broer is gevechtsduiker en helikopterpiloot. Zonder hen stond den Duits hier al voor de 3e keer.
|
In persoonlijke aanvallen zijn jullie sterk. Maar daar graven jullie alleen maar jullie eigen graf mee.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
"Dringend". Wat is hier in godsnaam dringend aan? Als het al nodig of belangrijk zou zijn...
Jobs creëren, milieu reinigen, gewesten afschaffen. Dat is dringend. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Prins Filip heeft het hart op de juiste plaats, dat hebben zijn uitspattingen wel bevestigd. De meeste politici behoren in mijn ogen toch maar tot de klasse der ordinair rioolgespuis aka volksbedriegers.
Liever een eerlijke dictator dan een oneerlijke verkozen politicus. |
Bekwaam of niet... afvoeren die ouderwetse en geldverspillende koekendoosromantiek. Het is niet meer van deze tijd. Het Belgische koningshuis is al even muf en dof als die lelijke vod waarmee die rare belgicisten dwepen.
|
Ik vind dat er eigenlijk niemand "bekwaam" is om koning te zijn.
|
Dat Fluppe maar gauw koning wordt, dan helpt hij België des te vlugger naar de verdoemenis.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be