![]() |
Fuck Mohammed
.....en als het even kan in zijn aars.:-P
|
Kijk daar een scheet adrenaline in een fles.
|
Citaat:
|
in uw "voorrang" link..
"Op 13 juni heeft de kiezer een duidelijk signaal willen geven: weg met de traditionele politiek, leve het anti-democratisch extreem-rechts! Helaas is het maar een halfslachtig signaal geworden. Het Vlaams Blok schippert namelijk tussen beiden in. Het Vlaams Blok is het slechtste van beiden gecombineerd. Daarom is er Voorrang, een eerlijk fascistisch alternatief dat de mensen geeft wat ze verdienen!" :lol: |
Citaat:
Hoef je niet ernstig te nemen. Alhoewel.....;-) |
jaja ik ben niet achterlijk hoor :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
-> leuke plaatjes ivm MO http://retecool.com/comments.php?id=13539_0_1_0_C ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Definitie van vrije meningsuiting: opkomen voor het recht van een ander om voor zijn mening uit te komen, ook al ben je het niet eens met die mening. Welkom in het vrije westen... |
Citaat:
|
Als je op straat loopt kun je iedereen die te dik is beginnen uitlachen voor vetzak.
Als je dan op je smoel krijgt, dan kun je komen janken dat je recht op vrije meningsuiting geschonden is, en dat dikzakken nog veel moeten leren over tolerantie. |
Mohamed was in feite zelf een varken,is daarom dat hij verbood van er te eten,bang van zelf opgepeuzeld te worden
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
Overigens werd en wordt homofilie steeds driftig bedreven in de mohammedaanse wereld. Iets ouds, van Abu Nuwas: For young boys, the girls I’ve left behind And for old wine set clear water out of mind. Far from the straight road, I took without conceit The winding way of sin, because [this horse] Has cut the reins without remorse, And carried away the bridle and the bit. (A Boy Is Worth More Than a Girl; after Monteil, p. 91) |
soms schaam ik me toch dat ik een Belg ben ze :roll:
idioten dat hier zitten!! Aan de moslims: we zijn niet allemaal zo !! |
assalaam alaikum,
lieve vrienden, laten we alstublieft indachtig zijn dat we helemaal niet verplicht zijn om anderen pijn te doen in onze communicatie. we hebben het volste recht om lief en vriendelijk onze mening te zeggen. vrede, namaste, salaam redwasp |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be