![]() |
Deze topic gaat niet over Denemarken/VS/Islam
In tegenstelling tot zo'n beetje alle topics hieronder. (waarschijnlijk heel snel ook hierboven)
Deze topic is dan ook heel bijzonder en verdient een vast plaatsje in ''Politiek:internationaal''. (dit kan door hem vast te plakken bijvoorbeeld) Mvg, Smurfje |
Post iets met inhoud dan.
Nu toon je op een pijnlijke wijze aan dat je niks interessants te vertellen hebt, behalve het feit dat je dat wel zou willen. |
Nee ik toon aan dat er niks interessants meer verteld wordt en dat mijn inhoudloze topic zelf boeiend zou kunnen worden, omdat alle andere topics de zelfde inhoud hebben.
|
Ik zen vandaag naar t shopping center geweest. Wie ook ?
|
Citaat:
Ikke niet, ik ben vandaag naar mijn vriendin geweest, ik had haar 6 maanden niet gezien, ze doet het nog steeds prima, don't worry. |
Ik was bij de drogist en mijn favoriete tandpasta is wel €1 duurder geworden.
|
Citaat:
Vervolgens heb ik in de fnac nog nen boek gaan kopen: "Platform" van Houellebecq. Veel nihilisme, decadentie en seks. Da leest dus vlot. Ik zen al aan pagina 56. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Eerlijk gezegd deed ik het niet met opzet, maar ''échte hollander'' zijn hmm... knuffelallochtoon zijn heeft soms ook zijn voordelen. :-) |
Ik ben gisteren naar de krantwinkel geweest en heb daar een krant gekocht,weet je wat er in die krant stond?
Veel over Denemarken, iets minder over de V.S, maar ook iets over de islam;-) |
Citaat:
|
|
Ik heb vandaag het verband van mijn verstuikte voet eraf gedaan. Kijken oft al beter loopt.
|
Tijdens het lezen van deze draad heb ik vanalles uit mijn neus gehaald, en dat in een kleverig bolletje gerold. Nu ga ik iets zoeken waaraan ik dat bolletje kan vastplakken. Tot later.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit lijkt me één der weinige threads die aan de hysterie ontsnapt.
Dan maar hier belangwekkend nieuws posten: ik heb vandaag nieuwe dekbedden gekocht, met bijpassende overtrekken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be