![]() |
Boycot Moslimland
Aangezien de moslims onze "hulp" boycotten stel ik voor dat we hetzelfde met de moslimekes doen.
- Boek GEEN REIZEN naar Turkije, Tunesie, Egypte of ander moslimland - als je toch gaat, geef geen tips en negeer de moslims - als je een moslim op straat tegenkomt aan een zebrapad, STOP NIET, maar rij gewoon door - als een moslim iets vraagt, negeer hem dan en zeg in jezelf : "wat zoemt er hier nu toch??" Wat zij kunnen, kunnen wij ook. EUROPA TEGEN DE ISLAM |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben een groot liefhebber van Egypte en ga er al een jaar of tien in februari, maart naar toe om in volle winter bij ons te genieten van de zon daar. Prachtig land !! Wel, dit jaar niet en het heeft niets te maken met boycot of met moslim haat, maar puur met angst. Ik ga het risico niet lopen om het slachtoffer te worden van aanslagen door fanatieke gekken die in die landen de meerderheid van de bevolking uitmaken.
|
Citaat:
|
Zoem zoem
|
hmmm
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ja, jullie linkse hoeren weten toch nooit beter. Ga almaar zakdoekskes bestellen want we gaan jullie kapot neuken met de verkiezingen van 8 oktober!!!! |
ik stel voor om ook alle ARABISCHE CONSULATEN in BELGIE in brand te steken, zoals die varkensmoslims gedaan hebben in Beiroet met de Deense Ambassade.
Ook moeten alle steden hun stadions beschikbaar stellen om alle moslims erin te verzamelen zodat ze geen gevaar meer kunnen vormen voor de VLAAMSE GEMEENSCHAP. SP'ers en Linkiewinkies mogen er ook bij gezet worden, die zijn toch tegen hun eigen volk..dus net zo slecht als de moslims. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Let maar niet op de linkse en verzuurde reakties. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be