![]() |
Spielberg weet niet van ophouden!
Hebben jullie de film Munich gezien? Dat film irriteerde mij constant. Ik werd ziek van dat film. Zulke films kunnen ze in Israël, New York, .. draaien. Maar hoe durven ze zulke propaganda te verkopen in Antwerpen? (morgen meer)
Wat vonden jullie van de film? |
dumbass el turco..
zulke films zijn voor links bedoeld, en dankzij links worden jullie niet afgeslacht gelijk joden... zwakke en domme mensen worden dankzij zulke films beinvloed wat islamietjes zoals gij ten goede komt. denk je echt dat de authochtonen in Europa moslimgespuis zoals gij hier graag hebben ? anyway time to bed, slaap lekker. |
Ik ga die nog niet eens kijken. Net zomin als ik Swlindlers list niet gekeken heb.
Propaganda in welke vorm dan ook is niet aan mij besteed, en de geschiedenis word blijkbaar nu verfilmd door de nazaten van de winnaars. |
Citaat:
anyway, ik ga die munich shit niet eens downloaden, meine HD ist judenfrei ^^ |
Hebben jullie het over Schindlers list? :lol:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
de mijne is 220....
|
Citaat:
:lol: |
morgen..
now I must sleep fuck work! freedom to mankind!!! |
Citaat:
De man is een geboren fantast, "Jaws" en "ET"waren zelfs meer geloofwaardig dan "Swlindlers List" en "saving private ryan". |
Citaat:
|
Veel idiote reacties hier van mensen die de film blijkbaar niet eens gezien hebben. Hoe typisch weer! :roll:
Ik ga zeker kijken -eerst nog naar "Jarhead"- en tot dan heb ik géén mening over deze film. |
Citaat:
|
die joodse atleet die dat mes plant in het hoofd van die terrorist ... alleen het einde van de film vind ik wat verwarrend
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Pindar |
Citaat:
Waarom kun je Munich niet gewoon als een Hollywood-product zien = spannend amusement ? Voor documentaires moet je niet naar de cinema gaan. |
Citaat:
En als ik zowel moslims als joden over de film hoor klagen, zal 't wel mooi ergens in het midden liggen. Lang leve films die doen nadenken ;-) |
Citaat:
En Justicelover, de film was overigens een kritiek op de Israelische politiek van targeting.. Als je inderdaad hoogbegaafd bent zoals je hier kortelings geleden beweerde, dan had je dat er toch op zijn minst wel uit kunnen halen zeker ? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be