Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Spielberg weet niet van ophouden! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=45643)

JusticeLover 6 februari 2006 00:05

Spielberg weet niet van ophouden!

Hebben jullie de film Munich gezien? Dat film irriteerde mij constant. Ik werd ziek van dat film. Zulke films kunnen ze in Israël, New York, .. draaien. Maar hoe durven ze zulke propaganda te verkopen in Antwerpen? (morgen meer)

Wat vonden jullie van de film?

Shizie 6 februari 2006 00:18

dumbass el turco..

zulke films zijn voor links bedoeld, en dankzij links worden jullie niet afgeslacht gelijk joden...

zwakke en domme mensen worden dankzij zulke films beinvloed wat islamietjes zoals gij ten goede komt.

denk je echt dat de authochtonen in Europa moslimgespuis zoals gij hier graag hebben ?

anyway time to bed, slaap lekker.

maddox 6 februari 2006 00:22

Ik ga die nog niet eens kijken. Net zomin als ik Swlindlers list niet gekeken heb.

Propaganda in welke vorm dan ook is niet aan mij besteed, en de geschiedenis word blijkbaar nu verfilmd door de nazaten van de winnaars.

Shizie 6 februari 2006 00:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 1536116)
Ik ga die nog niet eens kijken. Net zomin als ik Swlindlers list niet gekeken heb.

Propaganda in welke vorm dan ook is niet aan mij besteed, en de geschiedenis word blijkbaar nu verfilmd door de nazaten van de winnaars.

De Swindlers list heb ik wel gezien en vond het niet zo "aangrijpend" zoals de zwakke linkse zieltjes.. Het einde is wel sterk.

anyway, ik ga die munich shit niet eens downloaden, meine HD ist judenfrei ^^

JusticeLover 6 februari 2006 00:25

Hebben jullie het over Schindlers list? :lol:

JusticeLover 6 februari 2006 00:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shizie (Bericht 1536108)
dumbass el turco..

Fuck your mother, Shizie ...

Citaat:

zulke films zijn voor links bedoeld, en dankzij links worden jullie niet afgeslacht gelijk joden...

Heb jij dat film gezien?

Citaat:

zwakke en domme mensen worden dankzij zulke films beinvloed wat islamietjes zoals gij ten goede komt.

Ze maken de moslims bang. (morgen meer)

Citaat:

denk je echt dat de authochtonen in Europa moslimgespuis zoals gij hier graag hebben ?

Tuurlijk. Zonder mij zijn ze niets.

Citaat:

anyway time to bed, slaap lekker.

Kijk na of de batterijen van je dildo niet plat zijn, anders kan je niet lekker slapen :)

maddox 6 februari 2006 00:34

de mijne is 220....

JusticeLover 6 februari 2006 00:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shizie (Bericht 1536121)
De Swindlers list heb ik wel gezien en vond het niet zo "aangrijpend" zoals de zwakke linkse zieltjes.. Het einde is wel sterk.

anyway, ik ga die munich shit niet eens downloaden, meine HD ist judenfrei ^^

Moet jij niet meer respect vertonen? Je vriend word straks boos (die eentje die hebreeuwse teksten kan vertalen)

:lol:

Shizie 6 februari 2006 00:41

morgen..

now I must sleep

fuck work! freedom to mankind!!!

skorzeny 6 februari 2006 06:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JusticeLover (Bericht 1536086)
Hebben jullie de film Munich gezien? Dat film irriteerde mij constant. Ik werd ziek van dat film. Zulke films kunnen ze in Israël, New York, .. draaien. Maar hoe durven ze zulke propaganda te verkopen in Antwerpen? (morgen meer)

Alé Turco toch, je gaat toch geen film zien van de jood spielberg...:roll:

De man is een geboren fantast, "Jaws" en "ET"waren zelfs meer geloofwaardig dan "Swlindlers List" en "saving private ryan".

Geertje 6 februari 2006 12:13

Citaat:

Dat wist je toch op het voorhand. Pure rommel, enkel leuk voor idioten die niets van geschiedenis kennen.

Djiezes 6 februari 2006 12:41

Veel idiote reacties hier van mensen die de film blijkbaar niet eens gezien hebben. Hoe typisch weer! :roll:
Ik ga zeker kijken -eerst nog naar "Jarhead"- en tot dan heb ik géén mening over deze film.

Djiezes 6 februari 2006 12:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geertje (Bericht 1536448)
Dat wist je toch op het voorhand. Pure rommel, enkel leuk voor idioten die niets van geschiedenis kennen.

Komen er ook nog argumenten? (zelfde vraag ook aan skorzeny)

Dixie 6 februari 2006 13:25

die joodse atleet die dat mes plant in het hoofd van die terrorist ... alleen het einde van de film vind ik wat verwarrend

numarx 6 februari 2006 13:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door skorzeny (Bericht 1536260)
De man is een geboren fantast, "Jaws" en "ET"waren zelfs meer geloofwaardig dan "Swlindlers List" en "saving private ryan".

Daarom is het FICTIE, geen documentaire. M�*n.

Jaani_Dushman 6 februari 2006 14:12

Citaat:

Hebben jullie de film Munich gezien?

Spielberg moest al lang op de brandstapel gezet zijn door één of andere artistieke inquisitie. Die man is een belediging voor de meercelligen op deze planeet.

Pindar 6 februari 2006 14:14

Citaat:

Spielberg moest al lang op de brandstapel gezet zijn door één of andere artistieke inquisitie. Die man is een belediging voor de meercelligen op deze planeet.
och och de kutkammers hebben nog steeds niets geleerd!

Pindar

oeps 6 februari 2006 15:02

Citaat:

Ik heb Munich niet gezien, maar het lijkt me een mooi thema voor een spannende film. Zoals er zoveel films een loopje nemen met de historische werkelijkheid.
Waarom kun je Munich niet gewoon als een Hollywood-product zien = spannend amusement ? Voor documentaires moet je niet naar de cinema gaan.

DenMathias 6 februari 2006 15:50

Citaat:

Propaganda? :lol: De joden zaten er zelf over te klagen!

En als ik zowel moslims als joden over de film hoor klagen, zal 't wel mooi ergens in het midden liggen.

Lang leve films die doen nadenken ;-)

lyot 6 februari 2006 17:32

Citaat:

absoluut onrealistische film ,in mijn ogen. Alsof op dergelijke amateuristische wijze zou worden omgegaan met dergelijke 'issues'. Ziek ben ik er evenwel niet van geworden..
En Justicelover, de film was overigens een kritiek op de Israelische politiek van targeting.. Als je inderdaad hoogbegaafd bent zoals je hier kortelings geleden beweerde, dan had je dat er toch op zijn minst wel uit kunnen halen zeker ?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be