![]() |
ik ben hier nieuw en wil het effe weten...
zijn hier mensen die alle vreemdelingen buiten willen? dan weet ik dat ik hier niet meer moet zijn zie je... :wink: |
Citaat:
Maar negeer hen en kom erbij! :wink: :twisted: |
Er zijn hier een hele hoop mensen die alle vreemdelingen buiten willen. Dat is een reden te meer voor jou om hier te blijven :wink:
Welkom bij Politics.be! |
Welkom!
[size=1]Mijn jeugdliefde heette Hassan, thanx om die herinnering weer boven te halen :D [/size] |
Citaat:
|
Ik schakel mij niet in in de samenleving en ik respecteer jullie wetten niet. Moet ik nu ook gaan?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Als het van Jan afhangt.... :wink:
Een paar dagen terug ben ik op thee geweest bij een paar sans-papiers in de Universele Ambassade. Ze hebben geen papieren, ze mogen niet werken (om te overleven nemen ze dan een hondenjobke aan waar ze praktisch niets worden betaald en hun baas behandeld hen als vuil, ze 'bestaan' toch niet) , ze hebben geen geld. Sommigen wachten al 13 jaar op papieren. Het zijn geen terroristen, de man waarmee ik gesproken heb was politieman in Marokko en de andere is enkel geïntereseerd in genoeg geld te verdienen om zijn dochtertje op te voeden. Je ziet de kracht in hun ogen om bij te leren, ze krijgen Engelse en binnenkort Nederlandstalige les (door mijn eigenste ik gegeven) Ook al wachten sommigen al 13 jaar op papieren, je ziet de levenslust in hun ogen. Ik heb tienduizend keer meer respect voor mensen zoals hen dan domme klote Belgen die zich 'inschakelen' in de samenleving. Om af te sluiten met de wijze woorden van die man: "Hoe kan ik me integreren in een maatschappij die mij als vuil behandeld?" |
Citaat:
Allez, da moet gij juist zeggen, gij die zelfs de Grondwet niet respecteert met uw onafhankelijk Vlaanderen :roll: |
Citaat:
|
Joepie, ik kan nog es met clichés gooien:
[size=6]HOE MEER ZIELEN, HOE MEER VREUGD! [/size] |
Citaat:
Mijn levensmotto 8) |
Citaat:
|
Citaat:
Ook voel ik van jouw kant weinig bereidheid om je in te schakelen ten bate van het land (België) waartoe je in feite behoort. Voor mijn part hoef je het niet af te scharten, maar mocht je je in een vlaag van konsekwentie alsnog met een one-way ticket naar Zaventem begeven, laat dan vooraf iets weten. Wie weet zit er geen uitzwaai-party in vanwege uw vele forumkennissen. :twisted: :lol: :wink: |
Citaat:
|
Citaat:
|
beste hassan, uit bovenstaande reacties kan je al raden wie hier de onverdraagzamen zijn! Welkom! Eindelijk eens een echte moslim ipv die would be's hier! :wink:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be