Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   ben ik welkom? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=4567)

Hassan 14 juli 2003 22:51

ik ben hier nieuw en wil het effe weten...
zijn hier mensen die alle vreemdelingen buiten willen?
dan weet ik dat ik hier niet meer moet zijn zie je... :wink:

Patriot! 14 juli 2003 22:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hassan

Zoals overal :(
Maar negeer hen en kom erbij! :wink:

:twisted:

Raf 14 juli 2003 22:55

Er zijn hier een hele hoop mensen die alle vreemdelingen buiten willen. Dat is een reden te meer voor jou om hier te blijven :wink:

Welkom bij Politics.be!

Pink Terror 14 juli 2003 22:56

Welkom!

[size=1]Mijn jeugdliefde heette Hassan, thanx om die herinnering weer boven te halen :D [/size]

Jan van den Berghe 14 juli 2003 23:11

Citaat:

Alle? Neen. Wel, wie niet bereid is zich in te schakelen in onze samenleving en onze wetten niet wil respectern. Die mag gaan.

Pink Terror 14 juli 2003 23:16

Ik schakel mij niet in in de samenleving en ik respecteer jullie wetten niet. Moet ik nu ook gaan?

Jan van den Berghe 14 juli 2003 23:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pink Terror
Ik schakel mij niet in in de samenleving en ik respecteer jullie wetten niet. Moet ik nu ook gaan?

Ja, anders is er nog altijd een plaatsje in onze gevangenissen voor u.

TomB 14 juli 2003 23:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Alle? Neen. Wel, wie niet bereid is zich in te schakelen in onze samenleving en onze wetten niet wil respectern. Die mag gaan.

Die mensen tegen hun goesting hier houden ben ik ook niet voor te vinden.

TomB 14 juli 2003 23:20

Citaat:

Citaat:

Ja, anders is er nog altijd een plaatsje in onze gevangenissen voor u.

Tss, in Florida hebben we nog plaats genoeg voor miss terror als ge ze ooit buitenzwiert ;)

filosoof 14 juli 2003 23:24

Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Tiens, ik ook al niet!!!

[size=6]WELKOM, HASSAN, BLIJF GERUST[/size]

Pink Terror 14 juli 2003 23:31

Als het van Jan afhangt.... :wink:

Een paar dagen terug ben ik op thee geweest bij een paar sans-papiers in de Universele Ambassade. Ze hebben geen papieren, ze mogen niet werken (om te overleven nemen ze dan een hondenjobke aan waar ze praktisch niets worden betaald en hun baas behandeld hen als vuil, ze 'bestaan' toch niet) , ze hebben geen geld. Sommigen wachten al 13 jaar op papieren. Het zijn geen terroristen, de man waarmee ik gesproken heb was politieman in Marokko en de andere is enkel geïntereseerd in genoeg geld te verdienen om zijn dochtertje op te voeden. Je ziet de kracht in hun ogen om bij te leren, ze krijgen Engelse en binnenkort Nederlandstalige les (door mijn eigenste ik gegeven) Ook al wachten sommigen al 13 jaar op papieren, je ziet de levenslust in hun ogen.

Ik heb tienduizend keer meer respect voor mensen zoals hen dan domme klote Belgen die zich 'inschakelen' in de samenleving.

Om af te sluiten met de wijze woorden van die man: "Hoe kan ik me integreren in een maatschappij die mij als vuil behandeld?"

Patriot! 14 juli 2003 23:44

Citaat:

Citaat:

Allez, da moet gij juist zeggen, gij die zelfs de Grondwet niet respecteert met uw onafhankelijk Vlaanderen :roll:

thePiano 14 juli 2003 23:48

Citaat:

[size=6]Nope, be welcome.[/size] Hier zitten d'r wel een paar die kompleet kierewiet zijn, hakenkruizen edm inbegrepen, maar die geven we 's avonds een shot voor ze gaan slapen, en brengen de dag daarop de rest van hun tijd door als normale bleke studentjes ;)

Mieke 79 14 juli 2003 23:51

Joepie, ik kan nog es met clichés gooien:

[size=6]HOE MEER ZIELEN, HOE MEER VREUGD! [/size]

Patriot! 14 juli 2003 23:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mieke 79
Joepie, ik kan nog es met clichés gooien:

[size=6]HOE MEER ZIELEN, HOE MEER VREUGD! [/size]

Mijn levensmotto 8)

Het Skill Effect 15 juli 2003 02:06

Citaat:

Welkom!

[size=7]Mijn jeugdliefde heette Hassan, thanx om die herinnering weer boven te halen :D [/size]

Je mag dit gerust luidop zeggen! :lol:

Supe®Staaf 15 juli 2003 06:48

Citaat:

Uit talrijke postings van jouw hand, meen ik begrepen te hebben, dat jij (evenals ikzelf-terecht) luttel respect vertoont voor de wetten uitgevaardigd ten behoeve van het CGKR.

Ook voel ik van jouw kant weinig bereidheid om je in te schakelen ten bate van het land (België) waartoe je in feite behoort.

Voor mijn part hoef je het niet af te scharten, maar mocht je je in een vlaag van konsekwentie alsnog met een one-way ticket naar Zaventem begeven, laat dan vooraf iets weten. Wie weet zit er geen uitzwaai-party in vanwege uw vele forumkennissen.
:twisted: :lol: :wink:

Calle 15 juli 2003 08:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Superstaaf®
Citaat:

Uit talrijke postings van jouw hand, meen ik begrepen te hebben, dat jij (evenals ikzelf-terecht) luttel respect vertoont voor de wetten uitgevaardigd ten behoeve van het CGKR.

Ook voel ik van jouw kant weinig bereidheid om je in te schakelen ten bate van het land (België) waartoe je in feite behoort.

Voor mijn part hoef je het niet af te scharten, maar mocht je je in een vlaag van konsekwentie alsnog met een one-way ticket naar Zaventem begeven, laat dan vooraf iets weten. Wie weet zit er geen uitzwaai-party in vanwege uw vele forumkennissen.
:twisted: :lol: :wink:

Welke wetten respecteren de Vlaams-nationalisten dan niet ?

Pat 15 juli 2003 09:41

Citaat:

Iedereen is welkom om zijn of haar mening te uiten op dit forum omdat het geleid wordt door mensen met een democratische ingesteldheid.

jan hyoens 15 juli 2003 10:21

beste hassan, uit bovenstaande reacties kan je al raden wie hier de onverdraagzamen zijn! Welkom! Eindelijk eens een echte moslim ipv die would be's hier! :wink:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be