![]() |
Help het laatste Oerbos beschermen!
In Zedelgem blijkt er nog een oerbos te bestaan alwaar edelherten en wilde zwijnen profileren op 400 aan de beschaving ontsnapte hectaren.
Plaatselijke andbouwers organiseerden een drijfjacht om het laatste wild uit dit laatste stukje paradijs te verdrijven. Allen daarheen voor een klopjacht op de jagers! |
Waarom mogen mensen niet terug wild worden?
|
Van mij mag het en ik doe zelf ook mijn best.
|
Ik maak de onnatuurlijk samenleving met plezier kapot.
|
Bent u eigenlijk primitivist?
|
Primaat,u toch ook?8)
|
Ja, maar dat is nog iets anders8)
|
Citaat:
|
Die everzwijnen zijn er wel gepland door een Congolees die in de buurt woonde. Voor zover het oerbos-verhaal. Trouwens als knaap heb ik jaren doorgebracht in de Zedelgemse bossen maar nooit herten of evers tegengekomen.
|
Citaat:
:rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
De drijfjachters hebben vier of vijf herten gezien, maar die liepen de goeie kant uit... die tegenovergesteld aan de jagers. Congolezen en everzwijnen werden dan weer niet gemeld. Als primaat en oermens en Westvlaming ben ik bereid het Zedelgemse oerbos met mijn leven te verdedigen. |
Citaat:
Jullie vinden dat niet verwonderlijk dat er bij ons nog bossen zijn met herten in? Laat mij toe dat een oerbos te noemen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
we zouden er beter ook nog wat wolven uit gaan zetten - al was het maar om stadsbewoners af te schrikken
|
dat ze die bossen maar kappen en er woon- en industriezones van maken.
een bos brengt de staat niks op en zorgt voor meer werkloosheid, industrie geeft de mensen tenminste werk. |
Pff, wat heeft dat oerbos ooit voor mij gedaan?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be