![]() |
Kapitein van kust mijn gat
Na Hadj Waren veel Egyptische pelgrims met de boot terug naar huis wouden gaan. Maar toen die ferrie vertrok brak er brand uit de kapitien vond het niet nodig om terug te keren, maar enkele minuten later maakte het schip slagzij en zonk. Er kwamen zeker 1000 mensen een 400 tal mensen werden gered. Het grofste vanal was dat de kapitein zich als eerste had gered en met de noorderzon verdween.
|
Wacht eerst tot de feiten genoeg gekend zijn vooraleer te oordelen.
|
Citaat:
|
Feiten? Het enige wat men tot nu weet( in de media) heeft men uit enkele verklaringen van slachtoffers (hebben net een trauma meegemaakt). Mooie feiten.:roll:
|
Tis de wil van Allah, niks aan te doen.
|
Citaat:
Allah heeft de mens met rede en verstand begiftigd. De mens die handelt, handelt dus in zijn eigen naam en is dus dan ook verantwoordelijk voor zijn daden. Als de mensen geen verantwoordelijkheid zouden dragen over hun daden, wat voor zin zou dan de "dag des oordeels" hebben. Je zegt toch ook niet dat dieren, wezens zonder rede, zich gaan moeten verantwoorden tegenover Allah? Moslims,wat zegt de Islam hierover juist? |
Citaat:
|
Dat komt ervan hé, Deense vlaggen verbranden op een boot...
|
Citaat:
|
:rofl: :rofl: :rofl:
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat het moeilijk te begrijpen is een combinatie van de twee samen te brengen, verantwoordelijkheid van de mens (meestal)+ de dood als een reeds opgeschreven fenomeen. |
Citaat:
|
hoe kunnen moslims leven met deze inconsistentie?
|
Citaat:
als ze die dag net de bus nemen ... |
Citaat:
|
Voor de gelovigen onder ons zegt men gewoon: inna lillahi wa inna ilaihi raji3oun.
We are from allah and we will back to allah. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(ik weet het... het voorval is triest, maar deze reactie was echt wel poeierdroog :D) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be