![]() |
Schande!
Waarom houden ze met iemand die Deense cartoons op het het forum lanseerde geen rekening.
[SIZE=6]Omdat het duveltje 382 is Verplaatsen A.U.B.:evil: [/SIZE] |
Om het met de woorden van een Spaanse ober te zeggen: "Que?"
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=45396 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk dat duveltje382 boos is omdat zijn thread niet naar het speciale forum over de cartoon-hysterie is verplaatst.
Misschien via pb aan een mod beleefd vragen dat alsnog te doen? |
Citaat:
Schande niet? Ik ben maar dat onozel VB manneke. Dus......................... Versta je mijn boozheid nu ? |
Citaat:
|
Citaat:
EERLIJKHEID HEEFT OOK ZIJN WAARHEID;-) |
481 reactie's en nog platen jullie het niet over,schande:evil:
|
[SIZE=6]Pure cencuur van politics.be
Schande !:evil: [/SIZE] |
Gut zeg. Vraag toch in een vriendelijke pm naar een der mods om het te verplaatsen. Die mensen hebben het vast over het hoofd gezien.
En als je dan toch een pm naar hen stuurt, verontschuldig je dan ook meteen voor je onbesuisd optreden en vraag hen deze thread ook maar te verwijderen. |
Citaat:
Dit telt voor iedereen. Ik moet mij niet schamen om VB er te zijn! Zij waren fout! |
Citaat:
Errare humanum est... Grijp eens een houvast, zou ik zeggen... :? |
Schenk u nog een Duvel, neem een warm voetbad en je voelt je binnen een kwartier stukken beter.
|
Goeieavond zeg... uw onderwerp is verplaatst, gewoon even deze vergetelheid melden zou even goed gegaan zijn hoor...
|
Citaat:
Wat hebben ze tegen mij? Is het zo dat ze het VB gaan stoppen? WAT EEN ONZIN;-) Gewoon alles op zijn plaats,meer vraag ik niet! Het VB moet je anders bestrijden;-) |
Citaat:
|
Citaat:
raar!8O 'tzal wel waar zijn hé;-) Groetjes pieter |
*zucht*
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be