![]() |
Vlaams Belang steunt Deense kranten
Als het goed is, mag het ook eens gezegd worden. Toch?
![]() [SIZE="1"]Het Vlaams Belang, met voorzitter Frank Vanhecke (2de van l) en Filip Dewinter (3de van l) betuigde dan weer zijn steun aan de Deense kranten voor de Deense ambassade in Brussel.[/SIZE] |
Lijkt wel een Gummbah-cartoon.
|
Men mag zeggen wat men wil, maar het is de enigste partij hier in België die opkomt voor de westerse vrijemeningsuiting en de Denen daarbij steunt.
Waar zijn de andere partijen, een grote mond maar als ze moeten kiezen kruipen ze weg. |
Ze komen mss wel er voor op, maar me welke intensies?
|
Citaat:
|
Citaat:
:evil: gelijk vreemdelingenstemrecht te geven, door andere. waarom ??? omdat ze bang zijn om ni aan hun stemmen te komen . Meer en meer mensen zijn het beu :cry: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bij navraag op mijn werk blijkt dat "stemmen voor het Vlaams Blok" meer en meer als een valabele optie wordt aanzien. Hoe zou dat toch komen? :roll: |
Ik zie al de volgende VB-affiche voor mij: in grote letters het woord 'immigratie" en dan op de achtergrond een foto van een brandende ambassade.
|
Citaat:
totally veebee. de allochtonen afgebeeld in hun verkiezingsfolderkes zijn vaak ook foto's uit afganistan e.d. en de 'vlaamse' vrouwen in hun propaganda zijn vaak australische zeep- en waspoedermodellen. |
Citaat:
|
het doel heiligt de middelen. Ik vind ook dat dit belachelijke recuperatie is, maar het regime moet kapot, en ik ga het VB niet tegenhouden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
...
|
Citaat:
|
Citaat:
Als ge moet werken hebt ge uiteraard geen tijd om met een spandoek te gaan poseren aan een ambassade ;-) |
Citaat:
|
en wakker dat we er van liggen...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be