![]() |
Idolatrie
De moslims aanbidden de Profeet
en wij aanbidden het Profijt Wie scheert de hoogste toppen van de Idolatrie? |
assalaam alaikum,
geen knecht kan twee meesters dienen. bedankt voor je bijdrage. assalaam alaikum redwasp |
Gelovige mensen in het Westen aanbidden beide, zij dus
|
Citaat:
Maar goed, consumentisme zuigt inderdaad. |
assalaam alaikum,
iets verder dan de handtekening van phrea|k lezen we het volgende: "Voor wie alle wezens geworden zijn tot het eigen Zelf, welke waan, welk leed bevangt hem nog, die zo de éénheid kan aanschouwen? Hij omvagnt alles, de lichtende, lichaamloze, Smetteloos, spierloos, zuiver, ongeraakt door het kwaad, wijs, verstandig, alomvattend, zelfbestaand. Alle dingen geeft hij hun plaats door de eeuwige tijdsruimten heen." (isja upanishad7-8) ik wou het maar even in de groep gooien. assalaam alaikum redwasp |
Citaat:
|
assalaam alaikum,
met geld kun je alleen maar materie kopen. of nee, met geld koop je de illusie dat ee ndeel van de materie jouw bezit is... assalaam alaikum redwasp |
assalaam alaikum,
nog snel even rechtzetten. 8) uit mijn vorig berichtje moest natuurlijk 8 ) zijn... slm |
Citaat:
|
Yep ;)
|
Het ligt voor de hand dat de grootste idolatoren van het profijt meteen zelf ook de grootste profiteurs zijn.
De dwingende logica van het taalverband leidt tot de onvermijdelijke conclusie profijt-profiteren-profiteur. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
God is een lesbische negerin. Humo heeft het gezegd.
|
En dat heeft dan hemel en aarde gesticht en een heilige zoon laten neerdalen, oplichterij noem ik dat.
|
Citaat:
|
Citaat:
Zij aanbidden hun Profeet en ons Profijt Wie scheert de hoogste toppen Van het Profitariaat? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be