![]() |
De VRT hangt mijn strot uit!
Ik weet niet hoe jullie erover denken, maar telkens als ik VRT televisie bekijk of de radio beluister spreekt men telkens over integratie, vluchtelingen, moslims, imams, en dergelijke. Het begint letterlijk mijn strot uit te hangen. Alsof Vlamingen niet meer bestaan.
Vandaag heb ik het zo op de zenuwen gekregen dat ik die verdomde radio bijna het raam heeft buitengegooid! |
Simpel,ik kijk nooit naar de Muppet Show
|
er is toch ook nog kjoemjoezik?
|
Wat had je nu verwacht als je naar een propagandazender luistert. Niets minder dan hersenspoelingsprogramma's zijn de nieuwsuitzendingen geworden.
|
En dan gingen ze een tijdje terug de B veranderen in een V, schijnheiligheid. Meer mensen moesten die partijdige zender links laten liggen, misschien werden ze dan wat eerlijker en objectiever in hun berichtgeving.
|
Citaat:
[SIZE=5]LOL[/SIZE] [SIZE=5][/SIZE] Daar is het nog vele erger ;-) Trouwens, het wordt tijd dat die zaken aan bod komen. Of is het je niet opgevallen dat de voorvallen in Frankerijk, van verleden jaar, al vergeten zijN? |
Zo'n vraag stel ik me niet aangezien ik bijna nooit naar onze "eigen" TV-zenders kijk. RTBF vind ik mega-monotoon en RTL-TVI is het belachelijke op zijn best. Wat doe ik dan? Om over het nieuws te blijven, kijk ik het nieuws op France 2 : een zeer goeie voorstelling, uitstekende presentatoren (vooral David Pujadas; persoonlijke mening)en ook een zekere frisheid. France 2 heeft daarnaast ook zeer goeie uitzendingen als "Envoyé Spécial", "Mots Croisés" (nee, dat is geen spel) of "Complément d'enquête" bijvoorbeeld.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ah ja....... 't is waar, je kan het niet meer ontvangen. :-( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het valt nog aan te nemen dat deze regeltjes in het leven zijn geroepen om de lezer te helpen bij de uitspraak van de naam maar waarom er bij Elena een J wordt voorgezet is me een compleet raadsel. Verder is het zo dat er op Maria's paspoort Sharapova valt te lezen en niet Sjarapova, hoeveel regeltjes men ook verzint. En ik zweer u op het hoofd van al mijn dierbaren dat het mij tijdens mijn schooltijd niet was toegestaan om tijdens een dictee over het groot verlof dit als groote vakansie neer te pennen ! Noorman |
De radio van VRT heb ik allang ingeruild voor Q-Music.
|
Bof Donna en StuBru zijn best te genieten hoor.
VRT TV, en eigenlijk, alle TV heb ik al lang buiten geknikkerd. |
Dat moet inderdaad triestig zijn, als je maar één zender kunt ontvangen, en er ook geen aan/uit knopje beschikbaar is.
|
Oei dat is waar! Laten we er gauw de belastingskwestie bijsleuren!
;) |
Zou dan na alle verwijten aan de gekleurde VRT toch enkele opklaringen zichtbaar worden. Mij valt op de laatste dagen dat ze in de programs Ter Zake en zeker Morgen Beter, dingen die maatschappelijk verkeerd lopen bij naam durven noemen en bespreekbaar maken. Zelfs niet politiek correcten mogen hun mening ventileren. Ook de wekelijkse stoet sossen ontbraken, gelukkig.
|
Citaat:
|
Citaat:
Met dank aan Telenet en ene Fientje Moerman. |
Ach, VRT. Er is niks Vlaams-nationalistischer. Dus is de kwaliteit ver te zoeken. Met "dank" aan Vlaemsche plattelander Geert Bourgeois.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be