![]() |
Haat
Een ooggetuigenverslag recht uit Libanon :
http://www.gerardweytjens.be/articles.php?nid=23 Hier zie je de haat van de moslims tegen de christenen. bezoek ook eens mijn eigen forum er begint beweging in te komen 8) http://www.gerardweytjens.be/forum/index.php |
Reclame voor je site en forum, kan je elders maken.8)
|
Wat is er trouwens mis met haat? ;)
|
Haat Heerst !!!!
|
Laten we beginnen met een terugkeerbeleid voor moslims.
Die horen hier niet thuis. |
Citaat:
|
Citaat:
Hier in deze contreien dweept men met multicultuur? Ha! De multicultuur heeft over de hele wereld al talloze miljoenen levens geeist, maar kheb het nog nooit eentje zien redden. |
Misschien is dat ook helemaal de bedoeling ni. Mischien is het wel de bedoeling dat het de wereldbevolking wat beperkt.
Multicultuur, holebis, decadentie... Volgens mij gewoon middeltjes tegen de bevolkingsgroei. Wat kan een nuchter mens daar nu tegen hebben? |
Citaat:
|
Citaat:
Je zou een punt hebben indien wij over het Amerikaans continent zouden praten, maar Europanen stammen allemaal af van volkeren die christen zijn geworden. Er is Europa gewoon nooit sprake geweest van heidense volkeren die door christenen verplaatst of verdrongen werden. De moslims die vandaag in België leven zijn allen ofwel naar hier verhuisd ofwel stammen af van mensen die dat gedaan hebben over de laatste 40 jaar. Het is dus nog heel recent. Het aantal bekeerde autochtonen is statistisch verwaarloosbaar. Een volksverhuizing (al dan niet verplicht) van de Europese moslims richting land van herkomst is perfect mogelijk als de politieke wil voorhanden is. Dat is vandaag zeker niet het geval, maar dat wil niet zeggen dat het niet *kan* gebeuren. In 1962 hebben 900.000 Europeanen en Joden Algerije in heel korte tijd verlaten. Een groot deel van die mensen leefden al verschillende generaties in Algerije en hadden nooit één voet in Frankrijk gezet. In sommige grote steden (Algiers, Oran) vertegenwoordigden zij tot 30% of meer van de bevolking. Tot eind jaren 50 leek het voor die mensen absurd dat zij ooit zouden worden verplicht om te vertrekken. Toch is het gebeurd. Conclusie : niets is onmogelijk en het is niet omdat het vandaag absurd lijkt dat allochtonen ooit Europa zouden moeten verlaten dat het nooit zal gebeuren. Indien de toestand erg genoeg wordt zal de roep om hen terug te sturen steeds luider klinken. Die roep klinkt nu al luider dan 2 jaar geleden. Het is mogelijk dat men op een bepaald moment beslist dat een terugkeer de beste oplossing is. En dan zal het feit dat men hier geboren is of dat men geen band heeft met "het land van herkomst" geen enkel belang hebben. |
Citaat:
vanaf het moment dat politiek en religie zich vermengde door de romeinse keizer constantijn de grote was het meer van moeten dan uit vrijwilligheid. de mensen die andere dingen bleven geloven werden ketters en zouden door de eeuwen heen vervolgd worden. en toen in 1486 te malleus maleficarum verscheen (beter bekend als de heksenhamer) werden de ketterijen keihard aangepakt en vermoord en dus verwijderd en vernietigd. hier was ook niks vrijwilligs aan, vrees ik de oudste europeanen hadden meer een geloof in verschillende natuurgoden en dergelijke en ze verafgoden venus en verschillende andere vrouwelijkheden en dit was zeker niet naar de zin van de kerkvaders die vrouwen gemakkelijke prooien vond voor de duivel. dus de RKK heeft in dat opzicht veel gemeen met de islam, beide vernederen en misbruiken vrouwen. dus weg met al die rommel weg met het christendom en alle afgeleiden weg met de joodse leer en weg met de islam en de wereld zal een mooier paradijs zijn als voorheen |
Citaat:
Maar dat was mijn punt niet. Wij gaan akoord dat er veel geweld gepaard ging met de installatie van het christendom in Europa, enkel niet in het beging. Ik wou het argument van feremans ontkrachten, meer niet. Het christendom heeft zich in Europa niet verspreid dmv de installatie van christelijke migranten, iets wat in Amerika wel het geval was. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
jammer genoeg is met deze moordpartij ook veel bewijs materiaal verloren gegaan die een ander beeld gaven over de bijbel en het leven van christus. maar soit, ik begrijp wat je wilde zeggen met je stelling. en je hebt ergens wel gelijk dat ook andere niet religieuze ideologieën leed hebben veroorzaakt maar niettemin vind ik dat open minded moet blijven ook al gelooft men in een bepaalde religie. misschien is juist die open minded heid die kan leiden tot goddelijkheid want hoe je ook draait of keert hoe meer kennis hoe beter je kunt oordelen en de waarheid kent. natuurlijk kan de wetenschap niet alles verklaren en blijven er grote raadsel maar een religie zou in de eerste plaats voor elk individu vrij bepaald moeten worden en men mag zeker niet macht met religie verweven zoals dit bij de islam is en ook bij de vroegere RKK. Zelf ben ik er van overtuigd dat er in de oudheid nog een eerdere intelligente beschaving is geweest voor de egyptische en soemerische en dat vele legende en mythes en ook verschillende bijbelverhalen vanuit deze beschaving stammen. ik denk dat het niet onmogelijk is dat de mensheid al eerder een hoge kennis heeft kunnen bezitten maar door bepaalde omstandigheden is deze beschaving verdwenen maar heeft zijn sporen na gelaten in de vorm van mystieke monumenten zoals de piramides in egypte,mexico en andere plaatsen en in de vorm van mythes en legende die door de eeuwen heen zijn blijven bestaan en beide bevatten de universele taal van wiskunde. maar wie deze mensen waren van deze oude beschaving is vooralsnog onbekend maar er zijn wel duidelijke bewijzen die erop wijzen dat een dergelijke beschaving heeft bestaan, alleen moet je de open minded heid bezitten om de traditionele geschiedenis opvattingen even opzij te zetten. net zoals je door de wir war van teksten in de bijbel en andere heilige schriften de kennis kunt vinden die je een stap dichterbij de zogezegde goddelijkheid brengen want in de oudheid staat kennis samen met macht en een goddelijke status want wie kennis had over bepaalde wetenschappen zou worden aanbeden als een god of goden in geval van meerdere personen met kennis. misschien is onze interpretatie van al die oeroude mythes, legendes en heilige schriften te letterlijk en moeten we onze ogen openen voor de codes die erin verborgen zijn. in ieder geval dient religie niet om te moorden en geweld te plegen en iedere persoon die dit doet in naam van zijn religie is gewoon een moordenaar en een misbruiker van zijn eigen religie maar religies moeten ook kunnen evolueren en in het geval van de islam blijft deze evolutie vooralsnog achterwege. men heeft te zeer de religie verworven met politiek en cultuur zodat dit niet makkelijk is om te veranderen maar wij hebben meer dan 1000 jaar nodig gehad om het juk van de rkk van ons af te werpen en ik denk dat de islam minstens evenveel tijd nodig heeft om uit dit extremisme te komen maar dit wil niet zeggen dat we zomaar kunnen toelaten dat deze religie de mensheid in angst omhult en zullen ze een verplichte spoed modernisering moeten doormaken of voor eeuwig het zwijgen opgelegd worden want de huidige islam past niet meer in dit tijdsbeeld. |
Citaat:
Het is met het christendom verkeerd beginnen lopen toen het met de macht van Rome verstrengeld begon te raken. Wij moeten vandaag nog steeds met de gevolgen leven. |
Citaat:
|
Citaat:
Er zijn nu eenmaal primitieve zotten met een opvliegend karakter die niets liever zouden willen doen dan zo goed als de hele wereldbevolking uit te moorden. Het probleem is, een geloof zoals de islam (en het christendom) kan en zal altijd aanleiding geven tot extremisme & fundamentalisme, daarom bezie ik elke vorm van religie als een potentieële bedreiging van mijn eigen persoon & vrijheid. Pak de religie hun subsidies af, treed hard op tegen fundamentalisme, en verbeter de educatie, enige oplossing me dunkt |
volgens mij moeten de mensen de liefde weer leren ontdekken.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be