Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   ik vind de 2 broers niet terug. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=45805)

styllo_ben 9 februari 2006 00:32

ik vind de 2 broers niet terug.

dinsdag heb ik op de radio gehoord dat 2 broers, ik geloof van Gent, systematisch probleemkinderen of jongeren seksueel misbruikten. Ik geloof dat ze tientallen slachtoffers gemaakt hadden.

Allé, denk ik toch. Juist op dat moment stond ik onder de douche en kon niet heel goed horen.

In ieder geval, ik vind niks meer terug op internet-nieuws sites.

Weet iemand er iets meer over? Hebben jullie een link naar een artikel?

longhorn 9 februari 2006 00:43

Je had waarschijnlijk een flashback uit je jeugd onder de douche. Bij het douchen denk ik altijd dat Naomi Campbell me ooit verkracht heeft...8)

styllo_ben 9 februari 2006 00:47

:roll:

(meer tekst is uw post niet waard)

Herr Flick 9 februari 2006 07:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door longhorn (Bericht 1540510)
Je had waarschijnlijk een flashback uit je jeugd onder de douche. Bij het douchen denk ik altijd dat Naomi Campbell me ooit verkracht heeft...8)

Gecondoleerd...

In holland was er gisteren algehele commotie, ...

Een kerel had zijn spel bij iemand door de brievenbus geduwd, en de vrouw des huizes had gedaan wat elk normaal niet politiek correct mens zou doen, namelijk er met een stevige knuppel eens goed op gemept...

styllo_ben 9 februari 2006 09:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 1540612)
Gecondoleerd...

Een kerel had zijn spel bij iemand door de brievenbus geduwd, en de vrouw des huizes had gedaan wat elk normaal niet politiek correct mens zou doen, namelijk er met een stevige knuppel eens goed op gemept...

allemaal goed en wel, maar weet je nu iets meer over die zaak van de twee broers? Of heb ik werkelijk helemaal verkeerd gehoord?

Herr Flick 9 februari 2006 10:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben (Bericht 1540656)
allemaal goed en wel, maar weet je nu iets meer over die zaak van de twee broers? Of heb ik werkelijk helemaal verkeerd gehoord?

Nee, maar ik wil wel nekeer zoeken zulle, ...

styllo_ben 9 februari 2006 11:05

nog niks gevonden.

8O

Is dit de zo geroemde informatie-tijdperk?

BitterSweet 9 februari 2006 11:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben (Bericht 1540768)
nog niks gevonden.

8O

Is dit de zo geroemde informatie-tijdperk?

Iets van 2 pedofiele broers in Moeskroen (krantenkoppen site vtm van gisteren)

Lof der Zotheid 9 februari 2006 12:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door longhorn (Bericht 1540510)

Dat zoudt ge wel graag willen, hé?:twisted:

driewerf 9 februari 2006 12:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 1540612)
Gecondoleerd...

want elke PC'er heeft een knuppel naast de deur? Om foute tijdschriften kapot te slaan?

het cultureel fascisme is weer aan het werk.

styllo_ben 9 februari 2006 17:57

zeg, die twee broers... heeft iemand nu iets gevonden? Serieus, ik vind echt niks meer terug op het internet.

Censuur?

Het verhaal ging als volgt: 2 broers uit Gent, eentje is nog maar 14 jaar oud, zochten systematisch probleemkinderen of jongeren om seksueel te misbruiken. De misbruiken gebeurden altijd bij de slachtsoffers thuis. Er zijn tientallen slachtoffers. "Soms werden heuse orgiën gehouden", heb ik nog letterlijk op de radio gehoord. "de twee broers zouden de feiten al bekend hebben", werd er ook nog gezegd.

Dinsdag heb ik het op de radio gehoord. Net op dat moment stond ik onder de douche en heb ik de helft van het verhaal niet gehoord. Woensdag ben ik op internet gaan kijken en vond al niets terug. Toch niet te geloven dat zo dingen al na slechts enkele uren hun "nieuwswaarde" verliezen...

Wie kan mij aan meer info helpen?

BitterSweet 9 februari 2006 18:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben (Bericht 1541312)
zeg, die twee broers... heeft iemand nu iets gevonden? Serieus, ik vind echt niks meer terug op het internet.

Censuur?

Het verhaal ging als volgt: 2 broers uit Gent, eentje is nog maar 14 jaar oud, zochten systematisch probleemkinderen of jongeren om seksueel te misbruiken. De misbruiken gebeurden altijd bij de slachtsoffers thuis. Er zijn tientallen slachtoffers. "Soms werden heuse orgiën gehouden", heb ik nog letterlijk op de radio gehoord. "de twee broers zouden de feiten al bekend hebben", werd er ook nog gezegd.

Dinsdag heb ik het op de radio gehoord. Net op dat moment stond ik onder de douche en heb ik de helft van het verhaal niet gehoord. Woensdag ben ik op internet gaan kijken en vond al niets terug. Toch niet te geloven dat zo dingen al na slechts enkele uren hun "nieuwswaarde" verliezen...

Wie kan mij aan meer info helpen?

Op de site van vtm staat de titel, bij de oudere berichten ,maar krijg geen commentaar mss oude nieuws (gisteren dus online bekijken)

longhorn 9 februari 2006 19:30

Misschien heb je verkeerd gehoord Styllo en waren het 2 broeders. In dat geval zit het al lang in de doofpot bij het bisdom. Sorry Styllo maar ik kon het wederom niet laten...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be