![]() |
Webmaster, waar zijn de categorien voor echte onderwerpen? Zelfs Roddel heeft al eige
Peter Johan & co, Die "Koekjes en Kalfjes" is toch een totaal mislukte categorie? Zoals blijkt wil daar niemand over serieuse onderwerpen als bijvoorbeeld Kunst, Letterkunde, Geschiedenis, Sport etc. debateren. Ongetwijfeld omdat serieus debatteren in een categorie getiteld "Koekjes en Kalfjes" gewoon flauwekul is.
Bewijs = Géén enkele Belg heeft de recente gebeutenis betreffende de verantwoordelijke voor de (minstens voor de helft van de Belgen) meest belangrjike/relevante gebeurtenis van het jaar opgemerkt ---> http://forum.politics.be/showpost.ph...6&postcount=20 Dat categorie is gewoon een (afval)stortplaats voor faites-divers/trivia en puberale roddel en achterklap, dus NIET geschikt voor seriouse onderwerpen die NIET passen bij die catagorie "Maatschappelijke..." Want die is dan weer té actueel. Suggestie ---> open een andere categorie boven "koekjes..." bijvoorbeeld getited "Niet-maatschappelijke..." ofzo? . |
ben je verward?
|
Citaat:
|
Tempeester : we hebben onde "debatclub" een subforum dat niet zeer intens gebruikt wordt, maar waar men over zeer uiteenlopende onderwerpen kan debateren, van zodra men het gebruik van nietszeggende "oneliners" en de gebruikelijke gemeenplaatsen tenminste wat wil vermijden.
|
Koekjes & Kalfjes.. :lol:
|
Koekje erbij?
|
Citaat:
|
Lasst uns doch einen traat anfangen in ein universalisties antwerpsch teutsch unter den titel Kaffee, Kuchen aber...mit Sahne !
Spezial für die liebhaber von Goethe, Beethoven und Mozart diesen letzterer machte ausser Musik auch gerne mal scheisse |
Citaat:
Dat heb ik vanmiddag al bij de Job Cohen gedaan, genoeg thee voor vandaag. |
Oops! Heren, excusez mwa: K => T
Smurfje, (ook mokumer?) was Rob Oudkerk er ook bij? . |
Citaat:
Waarom niet gewoon een plaats voor onderwerpen die ABSOLUUT duidelijk niet passen binnen een categorie met daarin puur onnozele nerd-topics als "de persoon boven uw draad" en "de foto van de dag"... en dit allemaal samen met een echte "Dodenboek" (om de verplicht bijbehorende surrealisme �* la Belge compleet te maken zeker?;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Of heb jij echt wel nood aan een literair forum? |
Das niet Esperanto Nick, Het is Brussels (probeer ne Marollien levend te houden)... Ik wil wel echt een nieuwe categorie.
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Okee : Tempest : Koetjes en kalfjes zijn niet serieus genoeg & de debatclub is té serieus.. Inderdaad : Nederlanders op dit voortreffelijke forum, ik ben een regelmatige Nova kijker en daar zie ik dezelfde ongein - héél ernstige onderwerpen worden diepgravend belicht & dan krijg je plots een item over de beste oliebollenkraam van Nederland... Moet kunnen, maar dan zou ik om een stortvloed aan gespecializeerde subfora de toestand maar houden zoals hij is
als je een nieuw ondewerp aanmaakt zie je wel of het nuttig is er een "debat" over te houden of er maar zowat over te ouwehoeren. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be