Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Alcazar had deels gelijk: Iran D-day komt zeker... maar niet nu-meteen (2006) (https://forum.politics.be/showthread.php?t=45846)

Tempest 9 februari 2006 23:36

Alcazar had deels gelijk: Iran D-day komt zeker... maar niet nu-meteen (2006)

Zoals Tom Cruse het ook zegt ALWAYS FOLLOW THE MONEY! In dit geval gaat het om de weinig opgemerkte beslissing van de Amerikaanse centrale Bank, de Federal Reserve om het "dollar aanbod verslag" de zogenaamde M3 (M-3) voor het eerst niet meer openbaar te maken en voortaan geheim te houden vanaf... jawel 23 maart! Das precies 3 dagen na de start van de allereerste dollarloze oliebeurs sinds 1944: de Iran Oil Bourse op 20 maart 2006.

http://www.freemarketnews.com/WorldNews.asp?nid=5515

Redrum

democratsteve 9 februari 2006 23:45

En zo volgt de ene na de andere "unprecedented" beslissing.
En zoals je opmerkt, steeds met weinig trompetgeschal.

Tempest 10 februari 2006 00:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve (Bericht 1541848)
...steeds met weinig trompetgeschal.

TouchDown!

Knipp 10 februari 2006 03:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tempest (Bericht 1541843)

het woord 'whispers' staat zowat in elke paragraaf

en dat de amerikanen boven hun stand leven, is een open deur intrappen

hoe dit artikel moet dienen om iran d-day dichterbij te doen komen is me volstrekt onduidelijk

Citaat:

...steeds met weinig trompetgeschal.
Knipp blaast heel luid op z'n trompet , Dies Irae, quantus tremor est futurus !
Happy ?

Knipp 10 februari 2006 04:41

Dit artikel is veel beter :

http://www.energybulletin.net/7707.html

exodus 10 februari 2006 17:44

Achteraf zullen diegeen die al deze feiten ophalen weer als conspiracy theorist bestempelt worden...

Ik ben er zeker van dat iran op de agenda ligt. De vraag is alleen hoe ze het gaan doen zonder het Amerikaanse leger volledig te breken, ze zitten nu al met zoveel in Irak dat als ze nog eens een aanval op Iran moeten doen ze zichzelf kapot maken.

Als het in 2006 gebeurt, dan zal er een heel groot evenement moeten gebeuren (zoals een massieve terroristische aanval), om het Amikaanse volk terug te mobiliseren en eventueel de dienstplicht opnieuw in te voeren.

Tegelijkertijd groeit de kans op een terroristische aanval in europa, we hebben nu al het grondwerk en conditionering gezien die ervoor gelegd werd met de rellen in parijs en nu de cartoon commotie.

Maar de meesten slapen rustig verder, zich niet bewust dat er een plan op globale schaal zich aan het ontwikkelen is, geleid en geplant door gewetensloze criminelen die de toekomst van de mensheid in hun handen willen hebben.

Pascal L. 10 februari 2006 17:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 1542566)
Achteraf zullen diegeen die al deze feiten ophalen weer als conspiracy theorist bestempelt worden...

Ik ben er zeker van dat iran op de agenda ligt. De vraag is alleen hoe ze het gaan doen zonder het Amerikaanse leger volledig te breken, ze zitten nu al met zoveel in Irak dat als ze nog eens een aanval op Iran moeten doen ze zichzelf kapot maken.

Als het in 2006 gebeurt, dan zal er een heel groot evenement moeten gebeuren (zoals een massieve terroristische aanval), om het Amikaanse volk terug te mobiliseren en eventueel de dienstplicht opnieuw in te voeren.

Tegelijkertijd groeit de kans op een terroristische aanval in europa, we hebben nu al het grondwerk en conditionering gezien die ervoor gelegd werd met de rellen in parijs en nu de cartoon commotie.

Maar de meesten slapen rustig verder, zich niet bewust dat er een plan op globale schaal zich aan het ontwikkelen is, geleid en geplant door gewetensloze criminelen die de toekomst van de mensheid in hun handen willen hebben.

De VS hebben constant gezegd dat de militaire optie tegen Iran, dan wel als laatste optie, nog steeds op tafel ligt. Dus, zo'n verrassing zal het ook niet zijn als een aanval ervan komt, laat staan een conspiracy.

illwill 10 februari 2006 18:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tempest (Bericht 1541843)
Zoals Tom Cruse het ook zegt ALWAYS FOLLOW THE MONEY! In dit geval gaat het om de weinig opgemerkte beslissing van de Amerikaanse centrale Bank, de Federal Reserve om het "dollar aanbod verslag" de zogenaamde M3 (M-3) voor het eerst niet meer openbaar te maken en voortaan geheim te houden vanaf... jawel 23 maart! Das precies 3 dagen na de start van de allereerste dollarloze oliebeurs sinds 1944: de Iran Oil Bourse op 20 maart 2006.

http://www.freemarketnews.com/WorldNews.asp?nid=5515

Redrum

Always follow the money? Bedoel je het stukje uit Jerry Mcguire toevallig? Dan is het wel show me the money. SHOW ME THE MONEY!!!! :-D

TheTruth 10 februari 2006 20:28

Weeral domme opmerking van den illwill :?:

Tempest 10 februari 2006 21:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door illwill (Bericht 1542659)
Bedoel je het stukje uit Jerry Mcguire toevallig? Dan is het wel show me the money. SHOW ME THE MONEY!!!! :-D

:mrgreen: :mrgreen: Jaja... kdacht aan Deep-Throat (van "All the President's Men"), schreef Tom Cruise.

Mahdi 10 februari 2006 22:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 1542566)

En veel zitten ze niet in met het werelderfgoed. Zie maar het lot van de grote bibliotheek van Bagdad die compleet afbrandde tijdens de invasie van Irak. Wat een verlies!!!

Karma 11 februari 2006 17:35

ondertussen wordt er wel ruzie gestookt tussen Europa en de Arabische landen via cartoons. Als 't nog lang blijft duren zullen er op den duur troepen moeten aanrukken uit Europa ipv uit de VS. Sinds de opstandige rellen van vorig jaar in Frankrijk zijn we trouwens in een kettingreactie aan 't geraken.

democratsteve 11 februari 2006 20:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karma (Bericht 1543723)
ondertussen wordt er wel ruzie gestookt tussen Europa en de Arabische landen.....

Eentje die wakker blijft.
Weet je per toeval ook wie er stilletjes in het vuistje lacht, bij dit alles?
Een onstabiel Europa is de natte droom van zowat alle Neocons.
En ik weet het ook wel hoor, als Bush hier in een speech voor de EU komt vertellen dat hij vòòr een sterk Europa is, dan geloven velen dat.
Ik niet.

Gun 11 februari 2006 22:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve (Bericht 1543913)
Eentje die wakker blijft.
Weet je per toeval ook wie er stilletjes in het vuistje lacht, bij dit alles?
Een onstabiel Europa is de natte droom van zowat alle Neocons.
En ik weet het ook wel hoor, als Bush hier in een speech voor de EU komt vertellen dat hij vòòr een sterk Europa is, dan geloven velen dat.
Ik niet.

Nog een stapje verder Steve ... De Neocons lachen inderdaad in hun vuistje ... ze hebben er zelf misschien de hand in gehad dat a) de cartoons zijn gepubliceerd en b) de commotie is aangewakkerd ...

democratsteve 11 februari 2006 23:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun (Bericht 1544100)
Nog een stapje verder Steve ... De Neocons lachen inderdaad in hun vuistje ... ze hebben er zelf misschien de hand in gehad dat a) de cartoons zijn gepubliceerd en b) de commotie is aangewakkerd ...

Oh maar, ik ga/denk véél verder dan ik hier tentoon stel hoor.;-)
Doch, je bent tegenwoordig wel zeer snel een "NWO-adept", "conspiracynut", enzomeer, dus daarom hou ik meestal bij wat mainstream bekend is.
In de aanloop naar de Irak-oorlog werd op CNN het feit dat de VS ooit beste maatjes was met Saddam zelfs afgedaan als een "conpiracytheorie"... :|
Tja

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be