![]() |
Alcazar had deels gelijk: Iran D-day komt zeker... maar niet nu-meteen (2006)
Zoals Tom Cruse het ook zegt ALWAYS FOLLOW THE MONEY! In dit geval gaat het om de weinig opgemerkte beslissing van de Amerikaanse centrale Bank, de Federal Reserve om het "dollar aanbod verslag" de zogenaamde M3 (M-3) voor het eerst niet meer openbaar te maken en voortaan geheim te houden vanaf... jawel 23 maart! Das precies 3 dagen na de start van de allereerste dollarloze oliebeurs sinds 1944: de Iran Oil Bourse op 20 maart 2006.
http://www.freemarketnews.com/WorldNews.asp?nid=5515 Redrum |
En zo volgt de ene na de andere "unprecedented" beslissing.
En zoals je opmerkt, steeds met weinig trompetgeschal. |
Citaat:
|
Citaat:
en dat de amerikanen boven hun stand leven, is een open deur intrappen hoe dit artikel moet dienen om iran d-day dichterbij te doen komen is me volstrekt onduidelijk Citaat:
Happy ? |
|
Achteraf zullen diegeen die al deze feiten ophalen weer als conspiracy theorist bestempelt worden...
Ik ben er zeker van dat iran op de agenda ligt. De vraag is alleen hoe ze het gaan doen zonder het Amerikaanse leger volledig te breken, ze zitten nu al met zoveel in Irak dat als ze nog eens een aanval op Iran moeten doen ze zichzelf kapot maken. Als het in 2006 gebeurt, dan zal er een heel groot evenement moeten gebeuren (zoals een massieve terroristische aanval), om het Amikaanse volk terug te mobiliseren en eventueel de dienstplicht opnieuw in te voeren. Tegelijkertijd groeit de kans op een terroristische aanval in europa, we hebben nu al het grondwerk en conditionering gezien die ervoor gelegd werd met de rellen in parijs en nu de cartoon commotie. Maar de meesten slapen rustig verder, zich niet bewust dat er een plan op globale schaal zich aan het ontwikkelen is, geleid en geplant door gewetensloze criminelen die de toekomst van de mensheid in hun handen willen hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Weeral domme opmerking van den illwill :?:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ondertussen wordt er wel ruzie gestookt tussen Europa en de Arabische landen via cartoons. Als 't nog lang blijft duren zullen er op den duur troepen moeten aanrukken uit Europa ipv uit de VS. Sinds de opstandige rellen van vorig jaar in Frankrijk zijn we trouwens in een kettingreactie aan 't geraken.
|
Citaat:
Weet je per toeval ook wie er stilletjes in het vuistje lacht, bij dit alles? Een onstabiel Europa is de natte droom van zowat alle Neocons. En ik weet het ook wel hoor, als Bush hier in een speech voor de EU komt vertellen dat hij vòòr een sterk Europa is, dan geloven velen dat. Ik niet. |
Citaat:
|
Citaat:
Doch, je bent tegenwoordig wel zeer snel een "NWO-adept", "conspiracynut", enzomeer, dus daarom hou ik meestal bij wat mainstream bekend is. In de aanloop naar de Irak-oorlog werd op CNN het feit dat de VS ooit beste maatjes was met Saddam zelfs afgedaan als een "conpiracytheorie"... :| Tja |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be