![]() |
Hoe ze rekening houden met inwoners van Antwerpen!
Nu de gemeenteraadsverkiezingen in het vooruitzicht liggen krijgen de mensen van Antwerpen noord een leuk cadeautje.
Waarom is het niet verwonderlijk dat het VB zo blijft groeien Dit zat in het A.T.V. nieuws http://www.atv.be/nieuws/default.asp?mid=&id=656 |
Het programma VB-VLOTT : ontvetten van de Stad, dus : vermindering van het aantal bedden van Zina-OCMW ziekenhuizen. Het huidig bestuur voert het Vb-VLOTT programma reeds uit !
|
|
Haha.
En anders ma klage als ze vrij rondlope. Kutvolk. |
Citaat:
De boe stem, de proteststem, het enige waar de traditionele partijen angst voor hebben is het VB. P.V.D.A is weer goed voor 1.5 % van de stemmen of niets |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Komt Filip op in Brasschaat?,is het ziekenhuis aldaar gelegen in een druk bevolkte woonzone? Is het na al het dumpen van de O.C.M.W van die rijkere gemeentens nu niet welletjes geweest in Antwerpen Noord? Dat we er dit er nog moeten bij krijgen vind ik erover Gewoon vragen die ik me stel |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Dat moet dan maar allemaal in het vuilbakje Antwerpen Noord8O
En Firestone ik dacht dat jij NVA aanhanger(ster) waard die heel veel wist over de N.V.A. Ik dacht fout denk ik? |
Citaat:
Citaat:
Je verwart me duidelijk met iemand anders. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar heel veel naast zitten doe ik niet hoor;-) Feit blijft dat het voor die Antwerpenaar(noord) te veel word:evil: |
Citaat:
en naar Tel Aviv afreizen |
Citaat:
In blokken waarom niet |
Citaat:
Geef de koppen dan aan noord, de armen aan het oosten en neem de benen naar het westen. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Jij mag dan wensen dat de gevangenis elders wordt ingeplant, maar de VB in die andere gemeenten zal zich daar tegen verzetten. Wat dan? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be