![]() |
Shizie terug ?
Het zal natuurlijk niets uithalen, maar als steuntje in de rug voor Shizie (met wie ik het politiek niet altijd eens was) toch maar : zou Shizie moeten terugkomen ?
Mijn oordeel is dat hij nooit antisemitisch is geweest en nooit (gemeend) heeft opgeroepen tot geweld. Als ik hem persoonlijk iets kon verwijten dan was het zijn ultra-kapitalisme ;-) |
Haat tegenover de moslims noemt men tegenwoordig ook antisemitisme ..
Maar Shizie betekende voor mij 'véél'. Wie gaat nu als eerste op mijn berichten reageren? :( |
Een paar "laugh-smileys" kunnen idd de indruk wekken dat "zijn" oproepen om bepaalde volkeren te "nuken" (één van zijn stopwoordjes) niet gemeend waren.
Zolang hij zijn "Ogrish-prentjes" maar achterwege laat, ben ik allang tevreden. |
Als Shizie weg is, wie gaat er dan nog beurstips geven ?:-(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja, wij willen Shizie ook terug. En Guderian ook.
|
Citaat:
|
Shizie mag wat mij betreft gerust terugkomen. Waarom werd hij eigenlijk geband?
|
Citaat:
Het knip gedeelte was een korte zin waarin hij alludeerde op een nuke daarop. Het was grappig bedoeld (ik las de originele post) maar hij vergat er ;) bij te zetten. Het is te belachelijk voor woorden. De andere opmerking die hem een warning (de eerste en ook laatste) opleverde was "all commies must hang". |
Ik weet dat het zinloos is maar ik vind het ook triestig dat onze Rus door de mods naar de Gulags is gestuurd. En waarom? Hij en Turco-Justicelover hadden hun love/haat relatie en die leidde nu en dan eens tot 'niet-gemeend' sarcasme/cynisme ten opzichte van mekaar. Onschuldig als je het mij vraagt...
|
Nu niet dat Shizie me ligt (hij beoordeelde me ooit vrij negatief nog voor we ook maar éénmaal hadden gedialogeerd met elkaar, enkel afgaand op mijn avatar) maar eerlijk gezegd, als het waar is dat hij geband is voor bovenstaande foto die waarschijnlijk wel grappig was bedoeld, dan is het inderdaad heel flauw om hem daarvoor permanent te bannen.
|
Ik vrees dat we dit forum gaan moeten hernoemen naar political-correct.be
Je mag het ergste zeggen als je anarchist bent (vreugde over het uitsterven van de mensheid en onze seculiere maatschappij kan je genoeg vinden) maar dat je het niet eens bent het schenden van die seculiere maatschappij kan je duur te staan komen. |
Citaat:
Ofwel uiten we ons vrij ofwel niet. Ik vraag aan de mods wat het is ? Ik neem aan dat er wettelijke grenzen zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
dat staat toch boven zijne avatar dacht ik.
|
Citaat:
ik heb niets gezegd. ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be