![]() |
Breydel terug!
moderators zijn echt aan het jagen op al wat hier rechtse praat uit slaat.
n�*et fijn:-( Da's hier echt "operatie opkuis" van politics. Opeens worden hier mensen gebannen voor het "oproepen tot geweld". Komáaan, effe serieus hé, hoevéel is hier het voorbije jaar wel niet opgeroepen tot het uitmoorden van hele negerstammen, etnische groepen, godsdiensten en zelfs werelddelen? |
Sorry hoor, Breydel liep met een hakenkruis in z'n avatar rond. Er zijn grenzen.
|
een ONAFHANKELIJK forum
"100% onafhankelijk" "vrije discussie" dat zegt u niks ofzo? hm, je bent niet de enige hoor. |
Er zijn wetten in dit land. Een hakenkruis is wat men noemt een "verboden" symbool, dat heeft niets met vrije meningsuiting te maken.
|
Citaat:
|
![]() enfin, we zullen zien of ik hiervoor geband word hé. |
Citaat:
|
Citaat:
(pssst, Kim: ik zou er zelfs tegen gaan vechten) |
Ik denk niet dat de moderators aan het jagen zijn op iedereen die rechts denkt. Ik heb ook een zekere rechtse visie, maar daarom roep ik nog niet op tot geweld of deportatie. Ik loop ook niet rond met een hakenkruis in mijn avatar. Breydel is te ver gegaan wat mij betreft, hij heeft de grenzen der redelijkheid ver overschreden.
|
Kim, ge hebt de Deense vlag in uw sig, ik vermoed dat ge daarmee steun betuigt aan de vrije meningsuiting die door bepaalde moslimfiguren dreigt ten onder te gaan. Maar nu gedraagt ge u net zo als de eerste de beste voze imam die zegt dat ge alles moogt bediscussiëren/bespotten behalve ..... (zelf in te vullen).
|
Citaat:
Ik ben wel van mening dat bepaalde zaken niet kunnen, een hakenkruis in je avatar plaatsen vind ik gewoon provoceren. Je kwetst er vele mensen mee, je refereert naar een zeer zwart verleden, een verleden dat nog bij vele mensen pijnlijk verder leeft. |
Citaat:
Je riskeert helemaal niet hiervoor gebannen te worden, want dit symbool is niet verboden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik denk dat er nog wel andere oorzaken zijn waarvoor hij geband is. Toch mag hij terug komen wat mij betreft |
Citaat:
Ik krijg echt dikwijls spijt van mijn scheldwoorden8) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be