![]() |
Voorbeeldige reactie van Saoedie Arabië
Tot op heden is er geen betoging geweest in Saoedie Arabië.
Niet omdat het niet mag van de regering, maar omdat de regering voor de eerste keer in zijn bestaan in naam van het volk krachtdadig optreedt. Direct na het uitbreken van de cartoonsaga, sprak de grootmoefti van SA een fatwa uit dat het een belediging is voor de Islam en dat het een plicht is van elke moslim om op een rechtvaardige manier op te treden en hij riep de staatshoofden van de Islamitische staten op om iets op te treden. Saoedie Arabië blokkeerde meteen alle inkomende vrachtwagens, schepen, of andere producten die kwamen vanuit Denemarken. Ze sloten alle fabrieken van Denemarken op zijn grondgebied. Alle werkvergunningen van de Deense werknemers in SA zijn ingetrokken. En spraken openlijk dat alle Deense producten geboycot zullen worden. Ze vroegen beleefd de Deense ambassadeur te vertrekken en vertelde hem meteen mee geen visumaanvragen in te dienen. Een prins ijverde zelfs voor een oliestop richting Denemarken. Maar dat is spijtig genoeg niet door kunnen gaan. Deze voorbeeldige reactie heeft op Denemarken allicht meer effect gehad. |
Nice
|
Haha...
|
Zegt iemand die als avatar Kemal Attatürk heeft. Die laatste omschreef de islam als "een rottend lijk".
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn avatar is Gamal Abdel-Nasser, idioot! |
Het is wel Atatürk :)
|
Ik wacht met steeds groter ongeduld op een gemeenschappelijke EU-reaktie...(neenee,geen verklaring,een re-AKTIE)
SA heeft bewezen dat dit heel beleefd en beschaafd kan,dat is hun goed recht.SA heeft recht op een insgelijke reaktie van Gans de EU....... Als de EU niet reageert bij dergelijke behandeling van één van de lidstaten heeft de EU bewezen geen bestaansrecht te hebben.... Dit is heel interessant; Een degelijk "conflictje" legt de kaarten erg duidelijk op tafel........ SA is perfect duidelijk! Andere landen ook...... OK...en nu wij? |
Citaat:
|
als de politieke moed er was in europa zouden we snel een omgekeerde olieboycot kunnen instellen richting arabische landen . we hebben de technologie en de kennis om aardolie te vervangen op een relatief eenvoudige manier .
dan mogen al die moslims een bad nemen in hun dan waardeloze olie lees mijn verhandeling over waterstof : http://www.gerardweytjens.be/articles.php?nid=34 |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Bhairav is nu officieel ''rechts'' geworden?
|
Citaat:
|
Citaat:
Straks gaat hij hetzelfde als 70% van dit forum zeggen, dat is nogal saai. Maar wie ben ik om daarover te oordelen? (om maar een cliché te gebruiken) |
Citaat:
Hopelijk worden er snel alternatieve ernergiebronnen gevonden zodat ze daar kunnen verzuipen in hun olie, dat geldt eveneens voor Iran en andere 'assen van het kwaad'. Anderzijds ben ik bang dat de dag dat de wereld niet meer van olie zal afhangen, de dag zal zijn dat WOIII uitbreekt. |
Citaat:
Maar daar deed ik het ook voor: om te zien hoe voorspelbaar jullie zijn.8) Is alvast goed gelukt bij Jan. |
Citaat:
Meer om je recente reacties, maar ik moet me niet overal mee bemoeien. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be