![]() |
Eenzaamheid
Stil en alleen...
iik zit hier stil en alleen... waar0m...?? ik ben verhuist... en t0en... t0en was alles weg...!! stil en alleen... denk aan j0uw.. alles wat mij weer ho0p kan geven=) stiil en alleen=( Eventjes starten met een gedichtje dacht ik. Ik ben één van die duizenden die dit gevoel elke dag opnieuw mag beleven Wat moet je beginnen? Meer naar buiten komen,je zelf laten zien,geen zelfbeklag,doe er iets aan man,enz....................... Moest het maar eens zo simpel zijn Dit is wat mij betreft de grootste armoede dat iemand kan lijden, en ik weet wat armoede is |
Citaat:
|
Citaat:
Ik veronderstel dat eenzaamheid één van de grootste kwalen zijn die we in deze consumptiemaatschappij kennen. Hier wil ik wel de nadruk leggen op "consumptie" vermits het diezelfde "consumptie" is die er voor zorgt dat heel wat mensen ijveren voor de verkeerde waarden. Toen ik een pak jonger was bijvoorbeeld wou ik steeds een mooie auto hebben en dacht dat het hebben van dit speelgoedje me geluk zou brengen. Vandaag de dag weet ik wel beter. Echte waarde is vriendschap, geapprecieerd worden om wie je bent en niet om wat je doet, er bij horen en meer van die dingen.... En het is nogal dikwijls dat nu net daar het schoentje wringt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is zelfs zo dat ik een aantal moslimvrienden heb van vroeger in de klas. Wat niet weg neemt de er een aantal extreme moslims zijn(zie rellen in Antwerpen gisteren) die het naar de vaantjes helpen voor de de meerderheid goede moslims. Ook onder moslims heb je eenzame mensen |
Citaat:
Citaat:
Of wil je dat ik nog een paar van je mooie voorbeeldjes aanhaal ? Geen moeite hoor. Wees maar lekker eenzaam. |
Citaat:
Terug dus voor lompe Jampie Citaat Tony 46 Wat erg dat je dat nu juist zegt tegen mij,DE MEESTE MOSLIMS ZIJN FIJNE MENSEN en als je in het verleden goed geluisterd had zou je dat weten van mij. Het is zelfs zo dat ik een aantal moslimvrienden heb van vroeger in de klas. Wat niet weg neemt de er een aantal extreme moslims zijn(zie rellen in Antwerpen gisteren) die het naar de vaantjes helpen voor de de meerderheid goede moslims. Ook onder moslims heb je eenzame mensen.Eind citaat Tony46 DUS JA ER ZIJN INDERDAAD SOMMIGE ROT MAROKKAANTJES DIE DE BOEL VERZIEKEN Maar Jampie eerlijk dat weet je ook hoor;-) En ik denk dat jij eenzaam bent met Uw slechte strijd tegen het VB Een goede strijd vind ik best O.K. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Welke acties leiden enkel tot oppervlakkige contacten en wat moet je doen om meer diepgaande contacten uit te bouwen? Het antwoord is betrekkelijk simpel, maar toch is het voor sommigen afschuwelijk moeilijk om er achter te komen. |
Citaat:
|
Citaat:
Trek je niets aan van het gebash omtrent je politieke inzichten. Probeer eens : http://www.info-perspektief.be/index2.htm Zelf geen ervaring mee wegens tevreden met mijn leven, maar het komt uit een foldertje dat bij huisartsen ligt, dus louche is het waarschijnlijk niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be