Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Deense cartoons (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=122)
-   -   Provocerende Deense ongelovigen vernielen moslimgraven (https://forum.politics.be/showthread.php?t=45971)

Carina 12 februari 2006 21:12

Provocerende Deense ongelovigen vernielen moslimgraven

Moslimgraven vernield in DenemarkenOnbekenden hebben 25 moslimgraven op het kerkhof in Saedding nabij Esbjerg in Denemarken vernield. De grafschennis is een vergeldingsactie voor het protest in de moslimwereld tegen de Mohammed-spotprenten van de Deense krant Jyllands-Posten.

De actie was duidelijk gericht tegen de moslims want de katholieke zerken bleven gespaard. De politie heeft nog geen spoor van de daders, die de zerken vernield hebben en de bloemen vertrappeld, meldt de Deense krant Ekstrabladet.

Bron: Het Laatste Nieuws.

http://www.hln.be/hln/cch/det/art_171005.html?DCSext.bron=homeArt11

A'Udhoe billâhi minash shaytânir radjiem.

Armadel 12 februari 2006 21:18

Als we in vette letters gaan liggen rochelen dan moet je het zeggen.
[sarcasme]Oh nee, enkele graven van massamoordenaars en haatverspreiders vernield. Goh, dat is erg...[/sarcasme]
Kijk, bomaanslagen op onschuldige burgers is goed voor hen want dat past in hun jihad-kader, maar o nee als er een cartoon gepubliceerd wordt en er in de nasleep van hun betogingen een paar graven gemolesteerd worden... Hoe zegt men dat? Een dubbele moraal? Boontje komt om zijn loontje.

Carina 12 februari 2006 21:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Armadel (Bericht 1545382)
[sarcasme]Oh nee, enkele graven van massamoordenaars en haatverspreiders vernield. Goh, dat is erg...[/sarcasme]
Kijk, bomaanslagen op onschuldige burgers is goed voor hen want dat past in hun jihad-kader, maar o nee als er een cartoon gepubliceerd wordt en er in de nasleep van hun betogingen een paar graven gemolesteerd worden... Hoe zegt men dat? Een dubbele moraal? Boontje komt om zijn loontje.

Ik zoek mijn toevlucht bij Allah tegen de verworpen sheitan.

slegie 12 februari 2006 21:22

wat men zaait zal men oogsten

blijkbaar snappen die extremistische moslims dat nog niet goed.

zij hebben haat en dood gezaaid

haat zijn ze nu al aan het oogsten, de dood zal nog volgen als ze blijven door doen.

zij willen oog om oog en tand om tand en dit zullen ze ook krijgen, daar ben ik zeker van.

de spanningen in de wereld zijn serieus aan het stijgen en het buskruit zit in de ton nu nog het land vinden en WO 3 kan beginnen

Duvelke 12 februari 2006 21:22

Citaat:

die 25 overledenen hebben daar niets mee te maken. Ik vind het zeer erg dat mensen zoiets doen. Grafschennis is het.

Tegendradigaard 12 februari 2006 21:24

ze moeten van die graven afblijven...... want in feite zijn dat de enige goede moslims....

Armadel 12 februari 2006 21:24

WOIII zal een oorlog worden van religies tegen elkaar en de vrijheid om die religies te beleven. Een oorlog tussen waarden, tussen vrijheid en onderwerping aan de Islam.

Ik ben er klaar voor.

En dat is inderdaad grafschennis, maar die Italiaanse priester had ook niets gedaan buiten niet-moslim te zijn en die hebben ze ook neergeknald. En er is een verschil tussen een levende ziel weg te nemen en een paar stenen kapot te smijten.

slegie 12 februari 2006 21:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke (Bericht 1545391)
die 25 overledenen hebben daar niets mee te maken. Ik vind het zeer erg dat mensen zoiets doen. Grafschennis is het.

zeg dat tegen diegene die de haat en het geweld zaaien!!!

ikzelf keur het niet goed maar begrijpen kan ik het maar als te beter.

u ziet niet dat dit is wat de extremistische moslims willen, zij schreeuwen voor hun heilige oorlog en ik zeg laten we ze het geven.

Tegendradigaard 12 februari 2006 21:28

*knip*

Oproepen tot geweld zijn wettelijk niet toegestaan.

Armadel 12 februari 2006 21:32

Gaan we de Shizie-toer op, Tegendradigaard? ;)

Mahdi 12 februari 2006 22:02

In de grond zijn moslims goeie mensen.

Duvelke 12 februari 2006 22:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mahdi (Bericht 1545447)

door zulke uitspraken krijg je toestanden zoals nu.

Vlaanderen Boven 12 februari 2006 22:13

Citaat:

Ja, want een goede reactie tegen domheid is nog grotere domheid :roll:

Van graven blijf je af. Zo denken wij er hier in Europa over. Misschien hoor jij hier wel niet thuis

Mahdi 12 februari 2006 22:13

Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Mahdi [IMG]images/misc/backlink.gif[/IMG]

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke (Bericht 1545465)
door zulke uitspraken krijg je toestanden zoals nu.

Ja zeg, zeg dan al eens iets goeds over de moslims, is het weer niet goed.

daiwa 12 februari 2006 22:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Carina (Bericht 1545377)

Moslimgraven vernield in DenemarkenOnbekenden hebben 25 moslimgraven op het kerkhof in Saedding nabij Esbjerg in Denemarken vernield. De grafschennis is een vergeldingsactie.
A'Udhoe billâhi minash shaytânir radjiem.

Gij zijt wel heel selectief in het posten hé Carina of is het PDR?
In Beiroet is een katholieke wijk met een kerkhof voor uitsluitend katholieken en daar werden drie dagen na het uitbreken van de rellen al een groot deel van die zerken vernield door moslims.
Dus wie is hier begonnen met vernielen van zerken?

driewerf 12 februari 2006 22:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 1545522)
In Beiroet is een katholieke wijk met een kerkhof voor uitsluitend katholieken en daar werden drie dagen na het uitbreken van de rellen al een groot deel van die zerken vernield door moslims.
Dus wie is hier begonnen met vernielen van zerken?

triestige tijden waarin we leven. In beide gevallen een uiting van barbarij.
Maar goed, zerken zijn maar stenen, ik heb nog altijd liever dat men zerken verbrijzelt dan schedels.

BitterSweet 12 februari 2006 23:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door driewerf (Bericht 1545547)
triestige tijden waarin we leven. In beide gevallen een uiting van barbarij.
Maar goed, zerken zijn maar stenen, ik heb nog altijd liever dat men zerken verbrijzelt dan schedels.

t'is voor niks nodig,t'is gewoon dom langs beide zijden!

stropkeuh 12 februari 2006 23:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke (Bericht 1545391)

Just en zo gooien we ons eigen ruiten is en de Denen ook. Juist nu we mekaar zo hard nodig hebben. Geweld niet met tegen geweld antwoorden, dat maakt ons geestelijk veel sterker.
Schrijf brieven , maak infopakketten over het ware gezicht van Islam en stuur die naar scholen, kerken overheden, zodat iedereen goeie achtergrond informatie krijgt. Kennis maakt macht.
Zelf veel van de forum geleerd hoe de islam in mekaar steekt en ben zelf zo een paket aant maken.
Niet buigen voor de Islam regels en politici informeren, die politic correcten flink aan de jas trekken.
Ik hoop dat ze die heethoofden pakken en ze afgekoeld krijgen want die overleden mensen kunnen er niets aan doen.
Grafschennis is is verwerpelijk en als moslims dan doen ook. Maar laten we ons juist geestelijk sterker en beschaafder tonen door ze niet met de zelfde munt trug te geven, hoewel ik wel begrijp dat het gebeurt is.
Van de doden blijf je af, hoe dan ook :-(

dutch 12 februari 2006 23:08

De doden moet men in vrede laten rusten! Overal en altijd...
In mijn moslimdorpje is het katholieke kerkhof (van Italiaanse kolonialen) een vreselijk oord : knekels en beenderen alom, alles vernield, grafputten liggen open en vol met zwerfvuil, geen enkele marmeren plaat staat er nog... Deze marmer is terug te vinden in de moslimhuizen rondom en de arduin dient er als deurdrempel... Bij navraag zei de vriendelijke en bevriende burgemeester mij : "maar het zijn toch maar katholieke graven...!?!"

Inderdaad, men oogst wat men zaait.

Lincoln 12 februari 2006 23:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door slegie (Bericht 1545389)
wat men zaait zal men oogsten

blijkbaar snappen die extremistische moslims dat nog niet goed.

zij hebben haat en dood gezaaid

haat zijn ze nu al aan het oogsten, de dood zal nog volgen als ze blijven door doen.

zij willen oog om oog en tand om tand en dit zullen ze ook krijgen, daar ben ik zeker van.

de spanningen in de wereld zijn serieus aan het stijgen en het buskruit zit in de ton nu nog het land vinden en WO 3 kan beginnen

Grote mond ,te veel geblaf, zonder verstand,.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be