![]() |
Hoe lang leven we nog?
Deze klok berekent hoe lang je nog te gaan hebt: http://www.lachfabriek.nl/clock/index2.php ;)
|
Mijn resultaat (maar het varieert naargelang de vragen die je krijgt):
Jij bent geboren op : 19 december 1983 Verwachtte datum van overlijden : 19 december 2067 Dit komt ongeveer overeen met nog 61.85 jaar te leven. Volgens jouw eigen zeggen ben jij een: bewust etende, niet rokende, verantwoordelijke vrouw Als gevolg van deze levenshouding heb jij de volgende levensverwachting : Nog 22589 dagen 2 uur 15 minuten 44 seconden te leven. |
Jij bent geboren op : 1 november 1984
Verwachtte datum van overlijden : 1 juli 176 Dit komt ongeveer overeen met nog 70.38 jaar te leven. Volgens jouw eigen zeggen ben jij een: niet rokende, zich uitslovende, voorzichtige man |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jij bent geboren op : 16 maart 1982
Verwachtte datum van overlijden : 21 november 149 Dit komt ongeveer overeen met nog 43.77 jaar te leven. Volgens jouw eigen zeggen ben jij een: oversexte, luie, trouwe man |
Citaat:
|
Citaat:
|
Jij bent geboren op : 28 juli 1980
Verwachtte datum van overlijden : 27 april 2044 Dit komt ongeveer overeen met nog 38.2 jaar te leven. Volgens jouw eigen zeggen ben jij een: meelopende, onverschillige, fastfood etende man |
Verwachtte datum van overlijden : 22 augustus 2061
Dit komt ongeveer overeen met nog 55.52 jaar te leven. Volgens jouw eigen zeggen ben jij een: trouwe, niet rokende, aanvaardbaar risico nemende vrouw Als gevolg van deze levenshouding heb jij de volgende levensverwachting : Nog 20277 dagen 1 uur 25 minuten 28 seconden te leven. |
Jij bent geboren op : 18 februari 1920
Verwachtte datum van overlijden : 16 november 1978 Dit komt ongeveer overeen met nog -27.25 jaar te leven. Volgens jouw eigen zeggen ben jij een: fastfood etende, humorloze, plannende man Als gevolg van deze levenshouding heb jij de volgende levensverwachting : :-D |
Citaat:
Dan zit ik nog niet eens in de helft! En dat komt dan notabene van www.LACHfabriek.nl Nederlandse humor... |
Citaat:
Trouwens... vergeten 1900 te tellen bij je jaartallen in script talen als Perl en PHP is erg :magniet: |
Relaxed, lui en niet-kieskeurig en 'k zit al over de helft. Mijn plaats in het dodenboek in 2034 (dat lukt me dus nooit).
|
ik moest al dood geweest zijn in 1990
|
Citaat:
*vlucht weg* |
Citaat:
|
Ik geloof daar liever niet in (stel je voor dat het zegt dat ik nog maar luttele uren te leven heb).
|
Jij bent geboren op : 1 januari 1920
Verwachtte datum van overlijden : 1 oktober 1998 Dit komt ongeveer overeen met nog -7.38 jaar te leven. Volgens jouw eigen zeggen ben jij een: trouwe, bewust etende, lollige man |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be