![]() |
na 6jaar
Na bijna zes jaar maakt groen van woonbeleid topprioriteit in Antwerpen de verkiezing is nabij willen hun visakaart veilig stellen
|
Ah bestaat Groen! dan nog?
|
Vind ik ook, dat dit een topprioriteit moet worden. Als Chantal Pauwels in een woning van het ocmw mag huizen, dan mag iedereen in een woning van het ocmw huizen.
Maar btw, waar haalt Antwerpen die kandidaten voor 15000 sociale woningen ? |
Citaat:
|
Wie komt er eigenlijk in aanmerking voor een sociale woning????
Dat komt er trouwens van als ze eigenaars van woningen verplichtingen opleggen die kant noch wal raken. Wie is er nog zo zot om een huis te kopen en het dan te verhuren als je eigendom steeds minder waard wordt,,, Nog liever dan je geld op een spaarboek zetten, dan brengt het toch nog iets op (voorlopig tenminste nog!) |
Citaat:
|
Ik dacht dat Groen! juist tegen woningen zou zijn.
Boomhutten, misschien... |
Citaat:
http://www.atv.be/nieuws/default.asp?mid=8&id=714 |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En: :?, ik ga helemaal niet wakker worden; ik wens politieke filosofie neer te schrijven en te overdenken. Maar kom, doe gerust: hoe denken "de mensen" (op de fora waar jij keek) over de samenleving. En vooral: hoe kijk ik, jouw inziens, dan over de samenleving? PS Je post was totaal naast hetgeen ik zei over Groen!, ecologie en woningbeleid, maar soit. |
Citaat:
Ben jij rechts denkend BV: NVA- Vb-Vld Ja ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En het woonbeleid van de groene http://www.atv.be/nieuws/default.asp?mid=8&id=714 |
Citaat:
|
Citaat:
16% [ 8 ] Ja, maar zeker niet op het VB |
Citaat:
De vraagstelling deugt toch niet? Had de nee-stemmers gevraagd of ze zeker niet op het VB zouden stemmen en het percentage zou waarschijnlijk even laag zijn geweest. Dit bewijst toch helemaal niets? En wat zegt een poll, afgenomen over 48 mensen? Sterker nog, wat wil je hier nu eigenlijk mee zeggen? Dat je een forum hebt gevonden waarin de meerderheid rechts is? Ooooooooooh! NU heb je helemaal gelijk in al je standpunten... |
Citaat:
Ik heb juist de zelfde resultaten elders gezien hoor, dit was een voorbeeld Wanneer gaan bepaalde mensen hun ogen open, als het te laat is? |
Citaat:
Met andere woorden: 'Ik vind 't en me broer ook' is niet echt representatief. |
Citaat:
Leef nu, en niet enkel op dit forum;-) Leer meerdere waarheden kennen:lol: Kruip uit Uw bekropenheid;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be