![]() |
Radicale moslims protesteren tegen Valentijn.
[SIZE=5]"Valentijn is door het Westen geïmporteerd en verspreidt immoraliteit"[/SIZE]
[SIZE=1]- Gesluierde radicale moslim-vrouwen van de beweging Dukhtaran-e-Millat (Daughters of Faith) die in Kashmir protesteren tegen Valentijn.[/SIZE] Bron 1 Bron 2 Wat moeten wij hier van denken? Het houdt niet meer op! Straks eisen ze dat wij ook hier bij ons ophouden met het vieren van dit mooie feest van de liefde. :x Valentijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een door een stel slimme commerçanten bedachte handige vluchtweg voor de sukkelaars die proberen recht te zetten op één dag wat ze op een heel jaar nagelaten hebben, ja. Dat ze die brol niet moeten hebben, daar kan ik nu wel eens begrip voor opbrengen, zie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Er waren ook protesten van radicale hindoes.
'Pak slaag voor hindoes die aan Valentijn doen' (om de zaak een beetje te nuanceren..) |
Citaat:
Een winkel binnenstormen, alles ivm. Valentijn stelen en vervolgens op straat verbranden, bedreigingen uiten tegen mensen die Valentijn willen vieren, is niet echt democratisch protest. |
Citaat:
|
Citaat:
En dat stoort mij meer en meer. |
Citaat:
Zulke zaken storen (en verontrusten) mij evenzeer. Evenals het feit dat alsmaar meer extreem-conservatieve "religieuze" rechters benoemd worden bij het Opperste Hooggerechtshof in de VS. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik wil gerust wijzigen in : Een door commerçanten slim gerecupereerde, van oorsprong heidense traditie (zoals Halloween) voor de sukkelaars enz. ;-) |
natuurlijk is Valentijn een door de handelaars gerekupereerd feest.Maar daar gaat het die radicale moslims niet om: hun gaat het er om dat het SINT Valentijn -feest is, een christelijk feest, en daartegen treden zij op.En DAT is onaarvaardbaar.Dat is net als wanneer ze SINTer Klaas-feesten komen in de war schoppen...Feesten die geen moslim-oorsprong hebben, daar zijn zij tegen.Ze hebben een "ongelovige-honden"fobie, "ongelovige-honden"haat, en ze gedragen zich zoals de S.A in nazi-Duitsland tegen de Joden optraden: met bruut geweld!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be