Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Mensen zonder papieren zijn ook mensen! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=46043)

duveltje382 15 februari 2006 16:38

Mensen zonder papieren zijn ook mensen!

http://www.atv.be/nieuws/default.asp?mid=&id=716

Speel niet met die mensen hun voeten hé
Sneller kleur bekennen als overheid

King of beggars and fleas 15 februari 2006 17:39

de asielprocedure moet inderdaad sneller verlopen

duveltje382 15 februari 2006 17:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas (Bericht 1548557)

Dat is wat ik hiermee wil zeggen

PAJOT 15 februari 2006 18:02

Citaat:

Mensen zonder papieren zijn ook mensen!
wandluizen zijn ook dieren !

PAJOT 15 februari 2006 18:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas (Bericht 1548557)

neen, de asielprocedure moet afgeschaft worden. Dat schept tenminste duidelijkheid.

duveltje382 15 februari 2006 18:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PAJOT (Bericht 1548636)
neen, de asielprocedure moet afgeschaft worden. Dat schept tenminste duidelijkheid.

De meeste dromen zijn bedrog

duveltje382 15 februari 2006 18:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PAJOT (Bericht 1548629)
wandluizen zijn ook dieren !

Maar het zijn ook dieren,net als die mensen zonder papieren ook mensen zijn

Proletariër 15 februari 2006 19:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PAJOT (Bericht 1548636)

idd kunnen we eindelijk de universele verklaring van de rechten van de mens toepassen:
Citaat:

Artikel 13
Een ieder heeft het recht zich vrijelijk te verplaatsen en te vertoeven binnen de grenzen van elke Staat.

drosophila 15 februari 2006 19:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 1548605)
Dat is wat ik hiermee wil zeggen

U bedoelt daarmee dat de "illegalen" voor u en uw partij moeten worden opgespoord en gedeporteerd: http://forum.politics.be/showthread....34#post1548834

alberto 15 februari 2006 19:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Proletariër (Bericht 1548755)
Artikel 13
Een ieder heeft het recht zich vrijelijk te verplaatsen en te vertoeven binnen de grenzen van elke Staat.

Maar is die Staat ook verplicht van voor die mensen te zorgen?

duveltje382 15 februari 2006 20:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door drosophila (Bericht 1548848)
U bedoelt daarmee dat de "illegalen" voor u en uw partij moeten worden opgespoord en gedeporteerd: http://forum.politics.be/showthread....34#post1548834

ZEKER NIET VOOR MIJ!!!!!!!!!! Schande dat antwoord. Dan zou ik ZEKER dat fimpje hier niet geplaats hebben moest ik zo denken. Dit neem ik U wel kwadelijk hoor!!!

drosophila 15 februari 2006 20:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 1548871)
ZEKER NIET VOOR MIJ!!!!!!!!!! Schande dat antwoord. Dan zou ik ZEKER dat fimpje hier niet geplaats hebben moest ik zo denken. Dit neem ik U wel kwadelijk hoor!!!

Maar tegelijk in een ander thread wel lekker reclame maken voor het VB-standpunt.

duveltje382 15 februari 2006 20:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door drosophila (Bericht 1548932)
Maar tegelijk in een ander thread wel lekker reclame maken voor het VB-standpunt.

A natuurlijk ik ben een VB manneke,zeker weten. Maar dat kronkeltje in jullie hersenen moet er wel uit hoor. Het VB staat niet voor :Citaat..drosophila "U bedoelt daarmee dat de "illegalen" voor u en uw partij moeten worden opgespoord en gedeporteerd:" Stop met die onzin A.U.B. Doe gewoon dan zijn julie al gek genoeg

drosophila 15 februari 2006 20:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 1548949)
A natuurlijk ik ben een VB manneke,zeker weten. Maar dat kronkeltje in jullie hersenen moet er wel uit hoor. Het VB staat niet voor :Citaat..drosophila "U bedoelt daarmee dat de "illegalen" voor u en uw partij moeten worden opgespoord en gedeporteerd:" Stop met die onzin A.U.B. Doe gewoon dan zijn julie al gek genoeg

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door VB, gepost door duveltje382 in "religies enz.." (Bericht 1548816)

Humane amnestie: Vlaams Belang hekelt houding kerk

Het Vlaams Belang hekelt de betoging voor een humane amnestie die woensdag in Antwerpen plaatsheeft op initiatief van de Sint-Egidiusgemeenschap. Volgens Filip Dewinter geven de organisatoren van de manifestatie het signaal dat in Antwerpen illegaliteit gedoogd wordt.

"Onder het mom van menslievendheid en menselijkheid mag blijkbaar niet langer gepleit worden voor een kordate aanpak van de illegaliteit", aldus Dewinter.

Volgens de fractieleider gaan de organisaties die mee opstappen in de betoging voorbij aan "de gigantische samenlevingsproblemen die de aanwezigheid van tienduizenden illegalen in Antwerpen veroorzaakt".[SIZE=4] Het Vlaams Belang pleit voor de actieve opsporing van illegalen en de repatriëring naar hun land van herkomst. [/SIZE]

Dewinter hekelt de steun voor de betoging van de Antwerpse bisschop Paul Van den Berghe en topvrouw Mieke Van Hecke van het katholiek onderwijs. "Scholieren uit het vrij onderwijs werden de voorbije weken massaal opgeroepen om mee in de betoging op te stappen. Minderjarigen worden vandaag voor de kar gespannen van één bepaalde politieke strekking", zo luidt het.
Bron:GVA

Droopy 15 februari 2006 20:41

wie kent er van jullie eigenlijk wel een asielzoeker?

duveltje382 15 februari 2006 20:53

HET VLAAMS BELANG IS NIET DUVELTJE 382 VERALGEMENING waar heb ik dat nog gehoord? JA van die linkse jongens. Het artikel was niet door mij geschreven hé. Wel gepost met BRON vermelding dus...... Stop die onzin hé. Niet moeilijk dat jullie de stem van de man in de straat niet horen. Rekening wordt betaalt in oktober

Bobke 15 februari 2006 20:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Droopy (Bericht 1548967)
wie kent er van jullie eigenlijk wel een asielzoeker?

Kent ge wel het verschil tussen een asielzoeker en een illegaal ?

Droopy 15 februari 2006 21:01

Ja, maar ik kan zelf wel mijn eigen vragen stellen! :roll:

drosophila 15 februari 2006 21:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 1548990)
HET VLAAMS BELANG IS NIET DUVELTJE 382 VERALGEMENING waar heb ik dat nog gehoord? JA van die linkse jongens. Het artikel was niet door mij geschreven hé. Wel gepost met BRON vermelding dus...... Stop die onzin hé. Niet moeilijk dat jullie de stem van de man in de straat niet horen. Rekening wordt betaalt in oktober

8O
Dit soort domheid is de basis van het VB-succes.
Beseft u wel WIE PRECIES "de rekening zal betalen" als Dewinter het voor het zeggen heeft, omdat u er op zal stemmen hoewel u niet akkoord gaat met de VB-standpunten?

Wedden dat Dewinter elke avond de heilige Adolf op blote knietjes dankt voor nuttige idioten zoals u?

duveltje382 15 februari 2006 21:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Droopy (Bericht 1548997)
Ja, maar ik kan zelf wel mijn eigen vragen stellen! :roll:

Dit is geen antwoord! Ken jij het verschil tussen een illegale vreemdeling of een asielzoeker?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be