![]() |
Schandalige Westere censuur !
Zoals er al een topic over bestaat, zijn er nieuwe foto's opgedoken over de martelingen in de Abu Graib gevangenis.
Pure schande en meteen een goede reden om eens na te denken over onze onschendbare goedheid van onze westerse cultuur. Echter nog schokerender, en de reden waarom ik deze topic open, is het feit dat de VS de beelden niet publiceert om eigen vel te redden. Pure censuur als het hen niet goed uitkomt. Dat zijn dan de kruisridders van de Democratie in het middenoosten. :roll: |
Ben jij niet 1 van de hevigste anti-cartoon pleiters? En waarom moet je en nieuwe topic hierover openen?
|
Appelen en peren vergelijken! :roll:
|
Citaat:
Uit respect voor hun inwoners, hebben ze dan ook besloten om aan zelfcensuur te doen, en de beelden niet vrij te geven. Ze inspireerden zich hiervoor op een oproep tot respect vanwege een stilaan beroemde filosoof, werkzaam op www.forum.politics.be |
Inleven in eigen gevoelens dus.
Eigen vel redden hé. Gewoon het amerikaans heldenverhaal in ere houden, ten koste van alles. |
Nog een geluk dat de VS de enigen ter wereld zijn die censuur toepassen... Anders moesten bepaalde linkse bashers hun ogen nog opentrekken... :wink:
|
Citaat:
|
Citaat:
Lijkt mij menselijker dan fier beelden van onthoofdingen de wereld rond te sturen om indruk op de tegenstander te maken. |
Is het echt niemand opgevallen dat de foto's wel in Amerikaanse kranten (tenminste op de websites) zijn verschenen?
Op NYT heb ik een link naar de video gezien, en hier een krant uit San Diego. Ook CNN heeft beelden getoond. Verder heb ik niet gezocht, maar de bewering over censuur lijkt op zijn minst overdreven. |
Citaat:
|
We zijn eensgezind blijkbaar! Jieha!
|
Citaat:
|
Is het eigenlijk niet AYN Rand? Of moest dat aaneenplakken?
|
Ein Rand... Grappig.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als we in een kastesysteem zouden wonen, zou jij in de sokkenla leven, en ik in de haute-couture-lingeriela. PS Leuk, zo wat aanvallen op een avond als deze... PS2 Ik stelde een vraag: "Is het niet AYN Rand?" |
Citaat:
We leven in een kastesysteem ... Het is AYN Rand zoals jij dat wil, maar wat jij wilt interesseert me niet ... your added value is not interesting enough |
Citaat:
In een democratie behoort trouwens iedereen a priori tot het plebs. |
Citaat:
And, after all, her real name wasn't Ayn Rand, so I'm not bothered with that - I was just asking a simple question. So-hó-ry. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be