![]() |
Omdat ik niet weet het waar te zetten, zet ik het maar hier. De moderatoren kunnen dat nog altijd veranderen.
Die twee forums vind ik eigenlijk het leukst. Op het moment zijn bv hele interessante discussies bezig op het linkse fora. Op het rechtse forum nu een beetje mindere ( "de linkse opkuisen" bv, vind ik een niet zo leuk topic ) Dit even terzijde, wat vinden jullie daarvan? De diverse forums heb ik er niet bijgeschreven 8) |
Ik vind koetjes en kalfjes de leukste. Ik heb dan ook het laatste aangeduid wegens die keuze niet te hebben... ;)
|
De debielen posten overal dus heb ik niet bepaald een voorkeur.... :wink:
|
'Links' is aan de winnende hand, dat doet plezier.
|
Vind je? Op het Links Forum worden anders ook een pak extremistische topics gepost.
|
Tuurlijk, ik plaats ze daar ;-)
|
Ik vind topics als.........
De linksen het zwijgen opleggen? De rechtse eenpartijstaat? De linksen wegzuiveren? ook wel interessant moet ik zeggen. |
'k Heb voor links gestemd. Om de eenvoudige reden dat je daar de meeste lachwekkende nonsens kan lezen.
|
Citaat:
|
Doe maar de koetjes.
|
Citaat:
|
Als ik de topics in links vergelijk met die in rechts, moet ik toch inderdaad zeggen dat de rechtsen blijkbaar minder democratisch ingesteld zijn dan de linksen.
|
Citaat:
Thomas |
& nu vliegensvlug naar het linkse forum
|
Citaat:
ssstt..verstoor mijn illusie niet :) Ik probeer nog een antwoord te formuleren over die posting ;-) |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be