![]() |
"Iran heeft geheim militair atoomprogramma"
Citaat:
Citaat:
Nu blijft de vraag hoe je zoiets moet oplossen, gezien Iran de Europese diplomatie en de internationale druk gewoon naast zich neerlegt. Moeten we dit gewoon zijn beloop laten gaan en een moslim-land met achterlijke gekken aan het stuur atoomwapens laten bouwen? Ik vrees dat een militaire interventie zowiezo niet meer kan worden uitgesloten. En deze keer moeten de Amerikanen het niet gaan oplossen, eerder China, Rusland en de Europese verwende kinderen ( Frankrijk, Duitlsand, België, ... ). |
Citaat:
|
Er zal per ongeluk ginder in Natanz een ongeval gebeuren, die toch wel toevallig heel die opwerkingsfabriek in lichterlaaie zet zeker, ...
Ik bedoel maar accidents happen niet, ? Er zitten daar genoeg seals en special forces in Irak en Israël, en hoogtswaarschijnlijk zijn ze daar zelf al geïnfiltreerd op een of andere manier en weten ze perfect, wat ze moeten opblazen of welke wetenschapper en een auto of vliegtuigongeluk moet overkomen, ... Het moet niet altijd met grof oorlogsgeweld vanuit de lucht worden opgelost. |
Citaat:
Maar idd, het hoeft niet allemaal met grof geweld te gebeuren. If you do things right, people won´t be sure you have done anything at all (Futurama, Bender = God) |
Zo is, dat, ...
een kortsluitinkje hier of daar, en met een beetje sjans en wat gemanipuleer, fakelt heel het zaakje af, een kettingreactie starten is nog beter, zo een soort van Tsjernobiel II , Of als ze de hoofdwetenschappers naar een of andere meeting transporteren met een auto of helicopter bv, oeps, ... |
Citaat:
Verwijzing naar: [12] Dafina Linzer, “Iran Is Judged 10 Years From Nuclear Bomb U.S. Intelligence Review Contrasts With Administration Statements,” Washington Post, August 2, 2005; Page A01 |
Aan Herr Flick & LeMmOnN : 100% akkoord met jullie.
En plezant gebracht. |
Ik stel me even de vraag bij het woord 'geheim'. Iedereen heeft het over de verrijking van uranium, heel de wereld probeert druk te zetten om Iran buiten het atoomclubje te houden,... Echt geheim noem ik dat niet meer ;-) (en dan heb ik het over het globale idee, niet over de inhoudelijke punten)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tis niet omdat nen omhooggevallen tist (aka minister buza frankrijk) zegt dat het zo is, dat het zo is. Bush zei ook dat er in Irak wmd's zaten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja en dan? Alle landen die Iran direct bedreigen, hebben kernwapens.
|
Ja inderdaad. Er zijn zoveel landen met kernwapens. Zelfs landen met een Texaanse dorpsidioot als president.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be