![]() |
West-Vlamingen weze gewaarschuwd.
West- vlamingen die op reis gaan naar een islamitisch land weze gewaarschuwd.
Het West-Vlaams lijkt in vele tongvallen op het Deens! Praat A.N. of Antwaaaarps in deze landen wens je geen moeilijkheden te krijgen of als je je leven nog lief hebt. Hopelijk heb ik met dit bericht nu vele West-Vlaamse zielen gered bij de baard van Allah. groeten, Charlie. |
Citaat:
Trouwens bedoel je het eigenlijk het oude Antwaaarps van dertig jaar geleden of het nieuwe met Marrokaanse tongval ?:-) |
Citaat:
|
Wij gaan gewoon op vakantie aan de kust, we hoeven niet eens uit ons thuisland. En daar kunnen we zelfs ook een mondje Frans spreken en ons aan de Côte wanen.
|
Citaat:
|
Aha !
Nieuwe toepassing voor voice technology ! Een microchipke in je tong dat gps- en rss-gestuurd de juiste tongval genereert in functie van geografische locatie en politieke actualiteit. |
Citaat:
|
deens met een hete aardappel in de mond.
|
West-Vlamingen gaan toch nooit op vakantie ?
Die werken altijd. |
Citaat:
allemaal leugens, net als jouw stelling! |
Citaat:
|
Pf, Westvlamingen vrezen geen moslims, integendeel een moslim schijt al in zijn broek als hij nog maar in de verte een Westvlaming ontwaart.
Bewijs? In Westvlaanderen hebben wij geen problemen met de moslims, zij kennen hun plaats. (op een paar onwetenden na) |
Citaat:
Het zuiden van Thailand is nochtans behoorlijk islamitisch... |
Citaat:
In west vlaanderen wonen dan ook meer varkens als mensen hé... :twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
Hoort dus absoluut niet thuis op een subforum.:roll: |
Citaat:
|
charlie schreef :
Citaat:
Beste Groeten van een Anderlecht fan. Naschrift! Taalkundig heb je gelijk. Lang geleden ... behoorden beide dialecten tot het dialect : het "Inguagoons". |
Ik ga deze zomer naar Denemarken,maar ik ben geen West-Vlaming.
|
Citaat:
Ich kén auch limburgs kalle :lol: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be