Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Deense cartoons (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=122)
-   -   West-Vlamingen weze gewaarschuwd. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=46079)

voicelesscharlie 16 februari 2006 16:53

West-Vlamingen weze gewaarschuwd.

West- vlamingen die op reis gaan naar een islamitisch land weze gewaarschuwd.
Het West-Vlaams lijkt in vele tongvallen op het Deens!
Praat A.N. of Antwaaaarps in deze landen wens je geen moeilijkheden te krijgen of als je je leven nog lief hebt.
Hopelijk heb ik met dit bericht nu vele West-Vlaamse zielen gered bij de baard van Allah.

groeten,
Charlie.

Confucius 16 februari 2006 17:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door voicelesscharlie (Bericht 1549640)
Praat A.N. of Antwaaaarps in deze landen wens je geen moeilijkheden te krijgen of als je je leven nog lief hebt.
Hopelijk heb ik met dit bericht nu vele West-Vlaamse zielen gered bij de baard van Allah.

groeten,
Charlie.

Wij westvlamingen gaan niet op reis naar islamitische landen, maar gaan integendeel op vakantie naar Denemarken of naar beschaafde vakantielanden zoals de griekse eilanden of Thailand of de Caraïben. Geen Mohammed voor ons !

Trouwens bedoel je het eigenlijk het oude Antwaaarps van dertig jaar geleden of het nieuwe met Marrokaanse tongval ?:-)

Lof der Zotheid 16 februari 2006 17:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Confucius (Bericht 1549710)
Trouwens bedoel je het eigenlijk het oude Antwaaarps van dertig jaar geleden of het nieuwe met Marrokaanse tongval ?:-)

Natuurlijk het nieuwe met de Marrokkaanse tongval:twisted: ...

jOOSt 16 februari 2006 17:59

Wij gaan gewoon op vakantie aan de kust, we hoeven niet eens uit ons thuisland. En daar kunnen we zelfs ook een mondje Frans spreken en ons aan de Côte wanen.

voicelesscharlie 16 februari 2006 19:18

Citaat:

Wij westvlamingen gaan niet op reis naar islamitische landen, maar gaan integendeel op vakantie naar Denemarken of naar beschaafde vakantielanden zoals de griekse eilanden of Thailand of de Caraïben. Geen Mohammed voor ons !

Het nieuwe Antwaaarps lijkt mij veiliger;-)

Knipp 16 februari 2006 19:41

Aha !

Nieuwe toepassing voor voice technology !

Een microchipke in je tong dat gps- en rss-gestuurd de juiste tongval genereert in functie van geografische locatie en politieke actualiteit.

voicelesscharlie 16 februari 2006 19:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knipp (Bericht 1549884)
Aha !

Nieuwe toepassing voor voice technology !

Een microchipke in je tong dat gps- en rss-gestuurd de juiste tongval genereert in functie van geografische locatie en politieke actualiteit.

De nieuwe L&H is geboren.;-)

Mitgard 16 februari 2006 19:52

deens met een hete aardappel in de mond.

Morduk 16 februari 2006 20:12

West-Vlamingen gaan toch nooit op vakantie ?

Die werken altijd.

Duvelke 16 februari 2006 20:21

Citaat:

Bewijzen van? Ik ken een koppel uit West vlaanderen die naar Marokko zijn geweest. Je stelling klopt dus langs geen zak. Zo zie je maar met al die vooroordelen van Islam is slecht enz...
allemaal leugens, net als jouw stelling!

Confucius 17 februari 2006 10:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke (Bericht 1549943)
Bewijzen van? Ik ken een koppel uit West vlaanderen die naar Marokko zijn geweest. Je stelling klopt dus langs geen zak. Zo zie je maar met al die vooroordelen van Islam is slecht enz...
allemaal leugens, net als jouw stelling!

Waarschijnlijk aangespoelde....:roll: Of heb je het over een oud rijkswachter die nu in de visbranche werkt ? Remmery en zijn maitresse of zoiets.... Die staan natuurlijk niet model voor de noeste westvlaming. Over Islam kunnen wij natuurlijk niet meespreken, hier wonen alleen godvrezende harde werkers en we mogen niet met heidenen omgaan van onze bisschop Roger...

puud 17 februari 2006 11:44

Pf, Westvlamingen vrezen geen moslims, integendeel een moslim schijt al in zijn broek als hij nog maar in de verte een Westvlaming ontwaart.
Bewijs? In Westvlaanderen hebben wij geen problemen met de moslims, zij kennen hun plaats. (op een paar onwetenden na)

Djiezes 17 februari 2006 11:49

Citaat:

Het zuiden van Thailand is nochtans behoorlijk islamitisch...

Herr Flick 17 februari 2006 11:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door puud (Bericht 1550337)
Pf, Westvlamingen vrezen geen moslims, integendeel een moslim schijt al in zijn broek als hij nog maar in de verte een Westvlaming ontwaart.
Bewijs? In Westvlaanderen hebben wij geen problemen met de moslims, zij kennen hun plaats. (op een paar onwetenden na)

In west vlaanderen wonen dan ook meer varkens als mensen hé... :twisted:

Droopy 17 februari 2006 12:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door voicelesscharlie (Bericht 1549640)

groeten,
Charlie.

Naar subforum koetjes en voicelesscharlies!

voicelesscharlie 17 februari 2006 13:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Droopy (Bericht 1550351)
Naar subforum koetjes en voicelesscharlies!

Deze oproep kan mensenlevens redden.
Hoort dus absoluut niet thuis op een subforum.:roll:

puud 17 februari 2006 13:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 1550343)
In west vlaanderen wonen dan ook meer varkens als mensen hé... :twisted:

Ha daarom zie hier bijna geen moslims. En ik die dacht dat het uit schrik was voor die legendarische Flandriens.

predator 17 februari 2006 14:23

charlie schreef :

Citaat:

amaai, voiceless ! Moest IK Deen zijn, dan kon je je naam gaan veranderen ...

Beste Groeten van een Anderlecht fan.

Naschrift!

Taalkundig heb je gelijk. Lang geleden ... behoorden beide dialecten tot het dialect : het "Inguagoons".

MagereHein 17 februari 2006 14:26

Ik ga deze zomer naar Denemarken,maar ik ben geen West-Vlaming.

stropkeuh 17 februari 2006 15:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door predator (Bericht 1550522)
charlie schreef :

amaai, voiceless ! Moest IK Deen zijn, dan kon je je naam gaan veranderen ...

Beste Groeten van een Anderlecht fan.

Naschrift!

Taalkundig heb je gelijk. Lang geleden ... behoorden beide dialecten tot het dialect : het "Inguagoons".

En oask Gents goa klappe, tuns goan ze der niet mier van verstoan 8)
Ich kén auch limburgs kalle :lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be