Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Hij is een politiek vluchteling... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=4608)

H. Guderian 16 juli 2003 21:05

...riep de linkse goegemeente enige jaren geleden, ook in het geval van Abou Soupap Jahjah. Dat dit een fabeltje was, en Jahjah in werkelijkheid een gemene oplichter was met fundamentalistische en terroristische sympathieën die de linkse naïeve idioten bij de neus nam weet ondertussen iedereen, ook z'n Vlaamse ex-vrouw die hij gebruikte voor een schijnhuwelijk.

Vorig jaar verklaarde Abou Soupap Jahjah in de linkse rioolgazet De Morgen:
"Ik kan het niet als blijdschap omschrijven, maar eerder als zoete wraak... Ze hebben ons leren doden... Ze mogen ons niet kwalijk nemen dat die duizenden burgers in de vliegtuigen en de WTC-torens door ons beschouwd worden als spijtige maar nodige schade." Abou Soupap Jahjah in De Morgen, dagblad voor naïevelingen en nuttige idioten, op 07/06/2002.

Die linkse pummels die het opnemen voor "de politieke vluchteling" zijn dan ook mede verantwoordelijk voor het feit dat dergelijk vreemd gespuis hier in Vlaanderen vrij kan rondlopen. Een reden te meer om eerst de vijanden in ons eigen volk uit te schakelen, met wat voor middelen ook.

Een aantal mogelijke maatregelen in afwachting van een doortastende aanpak:

1. Mogelijkheid voor de ordediensten om zonder waarschuwing betogingen en acties voor "vluchtelingen" (lees: bedriegers) uiteen te schieten, in het bijzonder acties die doorgaan aan gesloten centra. Dergelijke "acties" moeten immers aanzien worden als pogingen van bendeleden om hun criminele kompanen te bevrijden.

2. Onbeperkte ficherings-, afluister-, opsporingsmogelijkheden,... voor linkse oproerkraaiers die asielbedriegers steunen.

3. Verbod op vluchtelingenorganisaties + verbeurd verklaring van hun goederen.

4. Mogelijkheid om linkse oproerkraaiers voor langere duur administratief aan te houden.

thePiano 16 juli 2003 21:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door H. Guderian
...riep de linkse goegemeente enige jaren geleden, ook in het geval van Abou Soupap Jahjah. Dat dit een fabeltje was, en Jahjah in werkelijkheid een gemene oplichter was met fundamentalistische en terroristische sympathieën die de linkse naïeve idioten bij de neus nam weet ondertussen iedereen, ook z'n Vlaamse ex-vrouw die hij gebruikte voor een schijnhuwelijk.

"Ik kan het niet als blijdschap omschrijven, maar eerder als zoete wraak... Ze hebben ons leren doden... Ze mogen ons niet kwalijk nemen dat die duizenden burgers in de vliegtuigen en de WTC-torens door ons beschouwd worden als spijtige maar nodige schade." Abou Soupap Jahjah in De Morgen, dagblad voor naïevelingen en nuttige idioten, op 07/06/2002.

Die linkse pummels die het opnemen voor "de politieke vluchteling" zijn dan ook mede verantwoordelijk voor het feit dat dergelijk vreemd gespuis hier in Vlaanderen vrij kan rondlopen. Een reden te meer om eerst de vijanden in ons eigen volk uit te schakelen, met wat voor middelen ook.

1. Mogelijkheid voor de ordediensten om zonder waarschuwing betogingen en acties voor "vluchtelingen" (lees: bedriegers) uiteen te schieten, in het bijzonder acties die doorgaan aan gesloten centra. Dergelijke "acties" moeten immers aanzien worden als pogingen van bendeleden om hun criminele kompanen te bevrijden.

2. Onbeperkte ficherings-, afluister-, opsporingsmogelijkheden,... voor linkse oproerkraaiers die asielbedriegers steunen.

4. Mogelijkheid om linkse oproerkraaiers voor langere duur administratief aan te houden.

Je bent de concentratiekampen weer 'vergeten' te vernoemen. :roll:

H. Guderian 16 juli 2003 21:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thePiano

Zou jij dat doen? Ik vind dat toch iets te verregaand. U ziet, ik ben nog zo extreem niet...

Trol 16 juli 2003 21:16

Citaat:

Citaat:

Zou jij dat doen? Ik vind dat toch iets te verregaand. U ziet, ik ben nog zo extreem niet...

nee dat zie ik niet

Het Vraagteken 16 juli 2003 21:20

Sorry :? Nu ben ik ROTSVAST van overtuigd dat je een klinkklare gek bent.

Creatief en solidair rechtsen aanpakken
zuurstof voor het land

- schiet ze gewoon allemaal overhoop.

Jongens toch. Herlees jij wel eens wat je schrijft?

H. Guderian 16 juli 2003 21:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Trol

nee dat zie ik niet

In jouw geval is dat normaal. Je bent tenslotte belgicist. Die komen nu eenmaal een beetje "achter", maar geen nood, we houden daar rekening mee... :D

H. Guderian 16 juli 2003 21:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Vraagteken

Ik heb al dikwijls gezegd dat die belgicisten zoals Trol gek zijn, maar ja...

Het Vraagteken 16 juli 2003 21:33

je vond het nodig om te antwoorden. Je hebt redenen :?

Zeg eens Guderian, vertel eens iets meer over je leven. Heb je een familielid verloren aan die vuile apen. Je papa was vroeger jaren werkloos toen de gastarbeiders zijn job "inpikten".

Ernstig, geef me een teken dat je de soep heter opdient dan je ze eet, want wat jij er niet uitslaat 8O

Hmm..dit was misschen wat te persoonlijk. Ik zou eigenlijk niet de juiste snaar willen raken, je ideologie (persoon?) is zo al triest genoeg, tenslotte moet je wel zeer ongelukkig leven: onderdrukt, bedrogen, onmachtig,...

H. Guderian 16 juli 2003 21:36

Citaat:

Hmm..dit was misschen wat te persoonlijk. Ik zou eigenlijk niet de juiste snaar willen raken, je ideologie (persoon?) is zo al triest genoeg, tenslotte moet je wel zeer ongelukkig leven: onderdrukt, bedrogen, onmachtig,...

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Oja zeg! Ik zit hier te treuren hoor!
:lol:

U weet tenminste waarom ik zo vaak op internetfora actief ben: omdat het hier zo droevig is en vooral zo saai om de linkse praat te lezen! 8)

Patriot! 16 juli 2003 21:44

Ooit, Guderian, heb je gezegd dat je niet alles zo extreem bedoelde en vaak overdreef om de boodschap te laten overkomen... ik hoop ten zeerste dat dat echt het geval is...

Patriot! 16 juli 2003 21:46

Citaat:

Citaat:

Ik heb al dikwijls gezegd dat die belgicisten zoals Trol gek zijn, maar ja...

Stop met die persoonlijke beledigingen tegen Trol :x

George 16 juli 2003 22:10

Citaat:

Die linkse pummels die het opnemen voor "deze politieke vluchteling" zijn dan ook mede verantwoordelijk voor het feit dat dergelijk vreemd gespuis hier in Vlaanderen vrij kan rondlopen. [b]Een reden te meer om eerst de vijanden in ons eigen volk uit te schakelen, met wat voor middelen ook.

Heb kleine aanpassing aan je tekstje aangebracht, kwestie van toch iet of wat consequent te blijven. Bovendien heb ik hier nog niet al te veel mensen Jahjah weten verdedigen hier. Het lijkt mij zelfs eerder aangewezen aan mensen als u om hem te verdedigen, op enkele details na staan zijn standpunten immers dichter bij die van u dan bij die van de domme, linkse pummels (om het met uw beleefde woorden te zeggen).

George 16 juli 2003 22:36

Citaat:

Citaat:

En waarom zou je dat niet doen??? Ik zou dat niet doen omdat ik als dommerik geloof dat niet elke noord-afrikaan een moslimterrorist is.
Ik kan echter lezen,
Citaat:

en het verbaasd mij enigzins dat je nog geld in die linkiwinkies wil steken. Langere duur wil nl. ook zeggen infrastructuur en personeel en misschien zelfs voeding.

Citaat:

U wil dus zeggen dat enkel betogingen zijn toegestaan voor degenen die het met u eens zijn, een andere mening wordt niet getolereerd. Lijkt mij een belangrijke voorwaarde voor een totalitair regime maar ik zal wel mis zijn zeker????

thePiano 16 juli 2003 22:55

Citaat:

Creatief en solidair rechtsen aanpakken
zuurstof voor het land

- schiet ze gewoon allemaal overhoop.

Jongens toch. Herlees jij wel eens wat je schrijft?

Tja, die Blokkers toch, je hebt ze in alle formaten. Gelukkig mogen ze hier zeggen wat ze door hun partij -buiten dit forum- nooit zullen mogen zeggen, want anders kost het hun duizenden populistische stemmen van Jan Klaag & Mie Zaag met Hunne Spaarpot op Zolder :roll:

H. Guderian 16 juli 2003 23:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot
Ooit, Guderian, heb je gezegd dat je niet alles zo extreem bedoelde en vaak overdreef om de boodschap te laten overkomen... ik hoop ten zeerste dat dat echt het geval is...

Tja, hoop doet leven hé... :D

H. Guderian 16 juli 2003 23:11

Citaat:

Maar ik heb Drol helemaal niet beledigd, het is gewoon de realiteit: belgicisten zijn ofwel dom ofwel gek. Aan een combinatie van beide durf ik -uit beleefdheid- niet te denken. 8)

George 16 juli 2003 23:36

Citaat:

Citaat:

Maar ik heb Drol helemaal niet beledigd, het is gewoon de realiteit: belgicisten zijn ofwel dom ofwel gek. Aan een combinatie van beide durf ik -uit beleefdheid- niet te denken. 8)

Het lijkt mij toch dat je gemakkelijk niet al te positieve adjectieven gebruikt om de mensen die het niet met je eens zijn te omschrijven. Kan je ook op een andere manier reageren of ben je daartoe niet in staat?
Zo niet lijken de adjectieven die jij vaak gebruikt t.o.v. anderen eender op jou van toepassing.

H. Guderian 17 juli 2003 12:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door George
Het lijkt mij toch dat je gemakkelijk niet al te positieve adjectieven gebruikt om de mensen die het niet met je eens zijn te omschrijven. Kan je ook op een andere manier reageren of ben je daartoe niet in staat?
Zo niet lijken de adjectieven die jij vaak gebruikt t.o.v. anderen eender op jou van toepassing.

Bepaalde (meestal linkse) individuen zijn een zinnige discussie met degelijke argumentatie nu eenmaal gewoon niet waard. :wink:

dejohan 17 juli 2003 13:01

[quote="H. Guderian

4. Mogelijkheid om linkse oproerkraaiers voor langere duur administratief aan te houden.[/quote]

Waarom verhuis jij niet? Jij moet enorm ongelukkig zijn hier, met al die vrijheden, democratie en mensenrechten? Waarom ga je niet in pakweg Columbia wonen? Moet echt een paradijs voor jou zijn, zo'n extreem-rechtse dictatuur.

H. Guderian 17 juli 2003 17:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dejohan
Waarom verhuis jij niet?

Dan kan ik in Vlaanderen geen linksen meer pesten. 8)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be