Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Oy webmaster -*** KNIP *** is hetzelfde als ARMEN hun MOND snoeren (https://forum.politics.be/showthread.php?t=46098)

duncan 17 februari 2006 12:05

Oy webmaster -*** KNIP *** is hetzelfde als ARMEN hun MOND snoeren

Kom gedaan met mister nice guy ...geef de namen door van de verantwoordelijken van politics forum en hun directies waarvoor u webmastert .

Ge moogt eens LEREN op iemand anders zijn systeem te werken + LEREN sociaal te dialogeren ipv te KNIPPEN .

Andere mensen mogen WEL namen en plaatsen noemen ...ik ni?
OKE = REL .

Droopy 17 februari 2006 12:07

Maakt uw eigen forum dan, blaas*knip*! :roll:
!

duncan 17 februari 2006 12:15

Neej ik dacht hier sociaal dialoog te vormen OVER POLITIEKE RAAK VLAKKEN .

Dat je dan mondjes snoert en STEEDS DEZELFDE meningen van mensen onderdrukt neem ik niet .

Iederéén gelijk voor de wet t'is ni omdat wijven hun beklag mogen doen over scholen en andere mensen namen en plaatsen mogen noemen dat IK dat plots niet mag dat kan niet !

Ooit gehoort van man onvriendelijke benadering?

GE KNIPT 10 JAAR ervaring ZOMAAR weg en dat heeft ZEKERS veeeeeel te maken met gelijkheid ( VOOR U persoonlijk zo te ZIEN ) .

*KNIP *** is hetzelfde als ARMEN hun MOND snoeren

Ik maak geen forum gelijk gij DAT zou pas gek zijn .

duncan 17 februari 2006 12:19

JA MEVROUW DE WEBMASTER OF MENEER " U " DOET DAT TEGENOVER MIJ ALLéén !

Bijvoorbeeld :Totaal mislukte integratie van allochtonen allerlei: Waarheid mag niet geweten zijn

--------------------------------------------------------------------------------

Bijna 300.000 nieuwe Belgen op 5 jaar tijd, 90 % leeft van een uitkering.

Willocks als wereldvreemde idiot wil de waarheid over compleet gebrek aan respect bij Marokkaanse cultuur onder de mat vegen, klaagt het blok aan:

Citaat:

Sint-Niklaas dient klacht in tegen Belang

16:12:40

SINT-NIKLAAS - Het stadsbestuur van Sint-Niklaas dient bij het Centrum voor Gelijke Kansen en voor Racismebestrijding klacht in tegen het Vlaams Belang wegens racisme. Dat werd vandaag aangekondigd. Aanleiding is een artikel in de Sint-Niklase editie van de Vlaams Belang-krant met als titel ,,Wat je in de pers niet kon of mocht lezen''.

In het artikel van het Vlaams Belang over de vernieling van grafstenen op het kerkhof van Tereken werd beweerd dat de politie van Sint-Niklaas de informatie grafschendingen door allochtone jongeren werden gepleegd bewust achterhield. ,,Het Vlaams Belang heeft deze zeer ernstige feiten - die bovendien zeer pijnlijk zijn voor de nabestaanden van overledenen - aangegrepen om foutieve informatie te verstrekken door deze wandaden toe te schrijven aan allochtone jongeren'', aldus burgemeester Freddy Willockx. ,,Bovendien laat het Vlaams Belang niet na de politie op een lasterlijke wijze te verwijten in deze zaak een doofpotoperatie te hebben gevoerd.''

De partij schrijft in het artikel ook dat een cultuur die geen respect meer heeft voor de doden en voor symbolen van een ander geloof een ontspoorde cultuur is. Het Vlaams Belang zet volgens Willockx met dit soort berichtgeving aan tot discriminatie, haat en geweld en wil hiermee de inwoners van vreemde nationaliteit in de stad stigmatiseren. ,,Hierdoor pleegt het Vlaams Belang op grond van artikel 1 van de antiracismewet een strafbaar feit'', klinkt het bij het stadsbestuur. Willockx had vrijdag al openbare excuses geëist tijdens de gemeenteraad maar ving bot. Daarom werd nu een klacht ingediend bij het Centrum voor Gelijke Kansen en Racismebestrijding te Brussel. Het Centrum zal de klacht nu verder onderzoeken en overmaken aan de procureur des Konings.

Zwembaden in Mechelen ... krioelt er van de vreemdelingen ... vlamingen voelen zich uitgesloten.

Enz ...

Massaal werkloos, criminaliteit ligt bij hen significant hoger dan bij de vlaamsche blanke bleekscheet, edoch blijft de roosrode wereldvreemdheid deze maatschappelijk onzinnige bevolkingsgroepen tolereren op het grondgebied.

Enz ...

Begrijpe wie begrijpen kan.

( neen, geen vl blokker ... )[edit]
Edit:After edit by /\|cazar on 27-06-2005 at 17:02
Reason:
--------------------------------

Bijna 300.000 nieuwe Belgen op 5 jaar tijd, 90 % leeft van een uitkering.

===== ook NAMEN EN PLAATSEN ENZ....MAAR DA MAG DA VAN DUNCAN mag NI ???? kust ze !

duncan 17 februari 2006 12:25

Wa ist schrik om gegevens door te geven van deze forum of ben je ZELF verantwoordenlijk hiervoor ?!

t'Is maar dat iederéén mag weten WAT & HOE men sociaal politiek economisch communiceerd .

P . S :
Zoekt ander kopje oom op te nagelen aub ...geloof me maar ;-)

lombas 17 februari 2006 12:40

Duncan, je bent gewoon volgens mij te gefrustreerd om nog correct te handelen naar maatstaven die wettelijk en maatschappelijk verantwoord zijn.

http://www.nlm.nih.gov/medlineplus/d...r/a682053.html

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de inlichtingen van de overheid (Bericht 0000000)
Lorazepam is used to relieve anxiety.

Liberty 17 februari 2006 13:28

*** Laster en eerroof ten aanzien van private personen of instellingen zijn bij wet verboden en bijgevolg ook op dit forum. ***

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be