![]() |
Hallo,
Hallo,
Ik ben een nieuw hier. Ik hier komen om Belgisch forum te vinden. Mijn Nederlands niet goed, maar ik doen wat kan. Graag jullie beter leren kennen en gezellig praten over alles. Ik weet dat dit politieke forum is, maar hoop toch over meer te spreken dan alleen politiek. |
Citaat:
|
Welkom. Hopelijk leert u onze taal snel en in een vriendelijke omgeving.
In het subforum Koetjes & Kalfjes kunt u al uw niet politiek of maatschappelijk relevante teksten kwijt. |
Citaat:
En uw Nederlands is alvast goed te verstaan. In elk geval beter dan dat van sommige andere hier (al is het bij hen wel hun moedertaal). Blijven trainen! |
Heel erg welgekomen :thumbsup: 8)
|
Welkom en respect!
|
Citaat:
Ik vinden politieke mensen veel speciaal willen doen. Zijn toch gewoon mensen, niet? Als gewoon doen, veel beter. Beetje moelijk uitleggen.;-) |
Dank jullie voor die welkom! ;)
|
Citaat:
Samen kunnen ik ook gezellig praten Palaveren vinden ik tof Alles kan, meer dan politieke Samen met jullie doen ik alles wat ik kan Taal zullen ik graag leren! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nederlands is meer moelijk dan Bosnisch!;-) |
Citaat:
Het woord ''banneling'' verstaat ge toch? |
U bedoelt?
|
Citaat:
Op zijn profiel staat banneling. :roll: Nepprofiel mss.? |
Aah sorry, ik ben daar niet in thuis.
|
Citaat:
|
Naast zijn berichten ook hoor. Maar betekent dat dan dat hij geband is? Of dat ooit geweest is? Of is het gewoon de nieuwe aanduiding voor mensen met weinig posts, ipv vreemdeling?
|
Citaat:
Dat betekent idd. dat hij geband is. En de enigste reden kan volgens mij alleen maar zijn dat het een nepprofiel was, want in zijn posts kan ik niets aanstotend vinden dat een reden zou zijn om hem te bannen. |
ik vond al dat 'm opvallend weinig spellingsfouten maakte in vergelijking met z'n grammatica :wink:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be