![]() |
Spuit eens een Mohammed op de muur
Waarom spuiten onze graffiteurs eens geen afbeeldingen van Mo op de wanden van bruggen, verkeersborden, muren ed.
Taggers zouden aan de slag kunnen met citaten uit de Koran. Zou een mooie expressie zijn van het recht op vrije meningsuiting. |
Citaat:
|
Citaat:
Artists of the world unite against mo-fascism! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou nu niet direct moskeeën als canvas voor de vrije meningsuiting aanbevelen. Eerder de 'gewone' westerse background van bruggen en muren etc.
|
Of hang eens een muzelman aan Uw bed...;-)
![]() |
Citaat:
|
Ik vind vandalisme kunst. Want daar hebde tenminste een reactie tegen, IPV dat geïntegreerd loos geklieder...
|
Citaat:
Rituele slachtingen, openbare executies, vrouwen en kinder- mishandeling, Zelmoordaanslagen etc. Zelf kan U dit lijstje zeker nog aanvullen. Vergeet niet waarom deze Moslim in de Abu Ghraib gevangenis door de Amerikanen wordt ondervraagd. Remember 9/11, Hoeveel onschuldigen zijn daar ook weer gestorven? Sommigen schijnen nogal gauw te vergeten waar het allemaal om draait. |
Tot gij eens vals beschuldigd word...
|
Citaat:
Door die stoute westerlingen.:twisted: Get a life |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als ik me goed herinner, met een afronding naar boven voor de schone presentatie : NUL KOMMA NUL. In Irak draaide en draait het om - en pas op nu, niet verschieten, hé, houdt u maar vast aan de takken van de bomen - : OLIE. Niks meer, niks minder. Maar het is altijd wel handig als u dat kunt vergeten. Een beetje propaganda volstaat voor de meesten onder ons. Spijtig genoeg. |
Citaat:
Eén beeld zegt nu eenmaal meer dan boeken vol woorden. Wat denk je dat het effect zou zijn van een ouwe zak van een profeet, afgebeeld met zijn kind-vrouw op de meest strategische plaats van elke moskee? |
Citaat:
De twee grote dreigingen voor de toekomst zijn de islam fundi's & de Amerikanen. Zo denk ik er toch over. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be