Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Deense cartoons (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=122)
-   -   Geeuw (https://forum.politics.be/showthread.php?t=46172)

Ke Nan 19 februari 2006 13:27

Geeuw

:sleeping: :sleeping: :sleeping:

Zijn jullie nog altijd over de Islam(het heeft hier allang niets meer met cartoons te maken) aan het zeveren?!

Bhairav 19 februari 2006 13:30

Ja, ze hebben schrik.

kelt 19 februari 2006 14:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan (Bericht 1553012)

Zijn jullie nog altijd over de Islam(het heeft hier allang niets meer met cartoons te maken) aan het zeveren?!

Mja.....

Het lijkt er inderdaad op dat "het incident";om het in schoon Vlaams te zeggen; "ge-hijacked" is door strekkingen die geen belang hebben bij normaal menselijk gedrag en politieke en economische rust...... :-(

In verschillenden landen worden er politieke "punten gescoord" mbv dit gevalletje.....

daiwa 19 februari 2006 14:05

Citaat:

De islamieten geven zelf de aanleding door hun dagdagelijkse terreur.

stab 19 februari 2006 14:06

Citaat:

Je zou beter vragen aan je mede-moslims of ze het nog altijd nodig vinden te betogen (zoals in Londen), te branden en plunderen (zoals in Nigeria).
Vraag mss ook 'ns aan de Lybische politie waarom het nodig was om 9 moslimmanifestanten neer te knallen.

Ambiorix 19 februari 2006 14:13

Citaat:

tja, veel positiefs wordt er niet gezegd over de moslims hé. Ik kan me voorstellen dat dat niet zo plezant is.:lol:

slegie 19 februari 2006 14:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 1553018)
Ja, ze hebben schrik.

angst is het juiste woord niet, maar frustraties wel.
en zou je het niet zijn als je ziet hoe dat onze achterlijke politici constant blijven toegeven aan zo'n achterlijke religie zoals de islam?

STOP DE ISLAMISERING VAN EUROPA!! :-) :-)

Ke Nan 19 februari 2006 14:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 1553050)
De islamieten geven zelf de aanleding door hun dagdagelijkse terreur.

:sleeping:

Ke Nan 19 februari 2006 14:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stab (Bericht 1553051)
Je zou beter vragen aan je mede-moslims of ze het nog altijd nodig vinden te betogen (zoals in Londen), te branden en plunderen (zoals in Nigeria).
Vraag mss ook 'ns aan de Lybische politie waarom het nodig was om 9 moslimmanifestanten neer te knallen.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix (Bericht 1553059)
tja, veel positiefs wordt er niet gezegd over de moslims hé. Ik kan me voorstellen dat dat niet zo plezant is.:lol:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door slegie (Bericht 1553060)
en zou je het niet zijn als je ziet hoe dat onze achterlijke politici constant blijven toegeven aan zo'n achterlijke religie zoals de islam?

Ambiorix 19 februari 2006 14:17

moslim

daiwa 19 februari 2006 14:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan (Bericht 1553066)

Sterke repliek. :roll:

Ke Nan 19 februari 2006 14:18

De onderwerpen betreffende de Islam kunnen terecht in het subforum religies en andere levensovertuigingen. Daar kunnen jullie naar hartelust palaveren en filosoferen over de Koran en soera's hier en soera's daar.
Gebeurt er nog sporadisch een akkefietje ergens dan kan dat perfect besproken worden in het subforum Internationaal.

Bhairav 19 februari 2006 14:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door slegie (Bericht 1553060)

Negeer die politici dan en sticht een volksmilitie. Wees ni zo'n mietje.

daiwa 19 februari 2006 14:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan (Bericht 1553075)
De onderwerpen betreffende de Islam kunnen terecht in het subforum religies en andere levensovertuigingen. Daar kunnen jullie naar hartelust palaveren en filosoferen over de Koran en soera's hier en soera's daar.
Gebeurt er nog sporadisch een akkefietje ergens dan kan dat perfect besproken worden in het subforum Internationaal.

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

En als ge moorden en brandstichtingen akkefietjes gaat noemen.....

Ke Nan 19 februari 2006 14:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 1553074)
Sterke repliek. :roll:

Ik pas mij altijd aan aan het niveau van diegene waar ik mee communiceer.

slegie 19 februari 2006 14:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan (Bericht 1553075)

als het u niet interesseert blijf dan weg en zoek onderwerpen die uw interesse wel hebben.
en wat maakt het uit of we het hier willen hebben over de islamitische problemen in de wereld. of je het nu wilt of niet maar ze hangen samen op dit moment met de deense cartoons en dus zijn we met dieze discussie ook hier op zijn plaats maar op zijner tijd zal de discussie wel verder gaan bij het subforum religies en andere levensovertuigingen wees maar gerust

Ambiorix 19 februari 2006 14:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan (Bericht 1553083)

wat ben jij toch een scherpzinnige grapjas zeg.

daiwa 19 februari 2006 14:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan (Bericht 1553083)

Dat u met niet meer kunt antwoorden op al de andere forumgangers hun posts dan dit :sleeping: zegt meer over uw niveau dan over de anderen hun niveau.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be