![]() |
moderators discussieren niet mee
Wat mij al lange tijd opvalt is dat de moderators nooit mee discussieren op het forum. Ik zit op verscheidene fora's (ik ben zelf ook nog moderator geweest) en daar kreeg je pas de functies van moderator als je actief mee deed en alles in goede banen leidde.
Hier zie ik amper posts van moderators..Als er geruzied wordt, wordt er niet ingegrepen. Mss wel met persoonlijke waarschuwingen, maar zelden in de topic zelf. Waarom discussieren jullie niet mee? jullie hebben toch ook een mening? Ik verwijt de moderators niet hoor, ik stel enkel vast. :-) |
Is logisch. Anders laten ze zich misschien teveel meeslepen en willen ze objectief blijven. Ze krijgen al genoeg verwijten naar hun hoofd.
|
Er zijn er wel hoor.
|
Citaat:
|
Om moderator te zijn moet je schizofreen zijn.
|
Citaat:
|
typerend ook dat nog GEEN ENKELE moderator heeft gerepleyd op dit. Komen die eigenlijk wel op het forum? :lol:
|
Citaat:
|
Onze proletariër krijgt de prijs : maar opgelet het is mlet moderatoren zoals met CIA agenten, diegene die er ene verraadt wordt geband naar politicsinfo
|
:rofl: diegene die een CIA-agent verraadt, wordt verbannen naar politicsinfo ;)
|
ma waarom zouden die twee accounts moeten hebben? :?
|
politicsinfo?
*gruwelt* Eigenlijk zijn ze daar wel actief... |
politicsinfo?
*gruwelt* Eigenlijk zijn ze daar wel actief... |
Ik vertoonde even schizofrene neigingen :D
|
Citaat:
[SIZE=1]damn nu wordt ik verbannen zeker?[/SIZE] |
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens, iedereen weet dat ik hier geen moderator ben. Ik ben de lobbyist, en lobbyisten doen alles behalve modereren. Maar als iemand je irriteert, laat het me weten en ik fiks wel iets. ;-) :-D |
Citaat:
|
Ik irriteer mezelf, kan je dat fiksen lombas?
|
Citaat:
http://www.twintone.com/minies/7906.jpeg |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be