![]() |
bent u rechtser geworden door de cartoonkwestie?
?
|
Ja
|
Ik niet rechtser geworden, ik ben nog altijd even liberaal en progressief en hou de vrijheid en vrede nog altijd hoog in het vaandel.
|
Citaat:
Goeie vraag, maar ik was al rechts, altijd al geweest overigens, ik schrijf nochtans links, maar dat is dan ook het enige linkse kantje dat er aan mij aan is. Hopelijk hebben die cartoons wel voor veel bekeerlingen gezorgd... :twisted: |
Citaat:
Citaat:
|
Deze crisis heeft mij niet veranderd, maar geen enkele optie in deze peiling is in mijn geval van toepassing.
|
ik was al extreem-rechts nu wordt het ultra-extreem-rechts (wast veel witter en doodt schadelijke organismen)
Maar dankzij de goedkope internetverbindingen van de spa en hun intentie om het leger af te bouwen en onze regio onbewaakt achter te laten, ga ik me volledig bekeren tot de linkse kerk (NOT) |
Mitgard is dus 'nog altijd links'.
Vandaar dus deze suggestieve poll. |
Citaat:
|
Als het al iets duidelijk gemaakt heeft dan is het vooral de onbegrensde haat die blijkbaar leeft in al die moslimlanden tegen de westerse kultuur. Er is ook de vaststelling dat de "vijand" onder ons leeft en dat onze leiders niet verder komen dan wat holle rhetoriek. Het is naiëf om te geloven dat de bui wel zal overwaaien en dat de islam zich op termijn zal aanpassen. Ik vrees heel erg voor de toekomst van onze kinderen en denk dat een bloedige confrontatie onvermijdelijk is en dat die confrontatie precies is waar de Islamleiders op aan sturen, waarbij ze gebruik maken van de domheid en het geloof van de massas. Wie kan immers op tegen God ? Europa en de wereld gaan donkere tijden tegemoet.
|
We have nothing to fear but fear itself. Hoeveel Westerlingen zijn er trouwens om het leven gekomen in de rellen? :-o
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat was de bedoeling van de Imams om de toch al opgejutte Mohamedanen op te jagen met een aantal vervalste cartoons? Toch niet om makkelijker een vervolg te kunnen breien aan wat op 11 september en in Madrid gebeurde? En d�*�*r vielen (toevallig) wèl westerlingen. |
Waarom zou ik mijn houding van in het verleden veranderen door dat gezever over cartoons...
ik ben liberaal en sociaal, niet extreem rechts noch links... period! |
Citaat:
Dergelijk naïef positivo-gewauwel kan maar van een van hen beiden komen.:-P |
Omdat Mitgard de nodige hersencellen ontbeert om deftige pollopties te maken, heb ik me maar noodgedwongen als links geprofileerd, wat niet zo is...
|
Citaat:
|
Citaat:
ah het was maar voor de grap dus! |
De paradox van Mitgard:
1. Uit de opties in deze poll blijkt dat (volgens Mitgard) al diegenen die zich laten opjutten in de cartoonkwestie rechts zijn. 2. Uit deze topic, en vele andere topics, blijkt Mitgard's afkeer van rechts. Welnu, Uit 1. kunnen we dus besluiten dat die teringmoslims met hun fatwa en hun rellen rechts zijn. Uit 2. kunen we dus besluiten dat Mitgard een groot probleem heeft met die moslims, en dit dus eigenlijk uit o.a. met topics zoals deze. Ergo, Mitgard laat zich erdoor opjutten. Ergo, Mitgard is een rechtse (al dan niet extreem) rakker. Ergo, Mitgard heeft een afkeer van zichzelf, en liegt in deze poll. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be