![]() |
VBJ Roeselare toont hoe modern, rechts en rebels zijn.
![]() |
:-D losers
|
why losers?
|
Citaat:
|
muhaha
misschien kunnen ze nu een sociaal-economisch congres organiseren en op hun bek gaan... Mooie foto, maar zonder een programma of inhoud stelt het niet bijzonder veel voor |
Nog zo van die fotoos en Roeselaere mag het CS doorbreken van mij !
|
volgens het VB is het rebels om voor meer blauw op straat te zijn.
|
Rebels bedoelt in deze tijd, dat men tegen het links bestuur is. Zeker in Roeselare. En daarvoor rebelse standpunten moet innemen. Namelijk: betogen, je eigen mening openbaar brengen voor een grote groep andersdenkenden,...
|
't ziet er een fris meiske uit he...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Misschien is de inhoud niet echt interessant. Ik denk niet dat die verder strekt dan:........allochtonen,........ harharhar......... miljoen euro aan de Walen ........harharhahar.........verbieden........harha rhar.......politiestaat........harharhar |
Citaat:
2)betogen? VB'ers? We hebben het VB NATIONAAL nog nooit meer dan 5000 man weten bijeen te brengen. Hun grootste mobilisatie was dat, en dan nog wel een familiedag in Bellewaerde. En VB Roeselare spreekt van betogen. *hoongelach* Toen ze veroordeeld werden door de rechtbank van Gent hebben we niemand, NIEMAND daartegen zien prostesteren. We wachten nog steeds tot ze ooit een betoging, zoals daarnet in Brussel kunnen vormen, van 10.000 mensen voor regularisatie van asielzoekers. |
Citaat:
U zegt dat ze met moeite 5000 man samen kunnen roepen. Op sommige zondagen roepen ze 1 miljoen samen. Een beetje temperen zou wel gepast zijn. |
Citaat:
|
Ik ben radicaal-conservatief, sociaal rechts en rebels in de reactionaire zin. 8)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be