Chipie |
21 februari 2006 09:15 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dekoster
(Bericht 1555203)
Er zullen inderdaad altijd praktijken gebeuren die niet door de beugel kunnen. Maar niet iedere moslim is zo he. Dit is eerder het werk van radicale moslims. Maar ook in het Katholisisme heeft men beulen hoor. Kijk maar eens naar Dutraux, ook deze man is een echte beul en is een zogenaamde katholiek. Maar niet alleen Dutraux, ook pedofiele priesters en andere misdadigers zijn grootgebracht in een Katholiek gezin. Dus voordat men oordeeld over een ander moet men maar eens in eigen omgeving gaan kijken. Oordeel niet of gij zult beoordeeld worden.
Wat ook nog eens een feit is is dat de meeste oorlogen door de geschiedenis heen oorlogen zijn geweest door godsdienstkwesties. Heel vaak lag daar het Katholike geloof daarvan aan de basis van die conflicten. Welk geloof heeft dan uiteindelijk het meeste bloed aan zijn handen hangen doorheen de geschiedenis denk je??? Het Katholisisme natuurlijk. Niet dat ik praktijken zoals met dat meisje met een verbrijzelde arm goedkeur of goedpraat he. Integendeel In elke geloof heeft men extremelingen en niet extremen (gematigden). Het zal altijd wel iets zijn, de perfecte wereld bestaat niet en zal nooit bestaan.
We moeten gewoon zo goed mogelijk met elkaar te leven en elkaar respecteren zoals we zijn. Want bij respect begint alles. Geef respect en krijg respect terug. En je zal zien, het zal al heel wat beter gaan.
|
Dat is waar, Dekoster... Zoals U de katholieken en de kerk op dit forum al met respect behandeld hebt...
U moet het allemaal wel durven schrijven!... Feit is alleszins dat U met zoveel respect niet zult misstaan bij Spa Rood...
Het is toch onvoorstelbaar hoe links de katholieken steeds weet plat te walsen en voor de moslims begrip vraagt... :lol:
[SIZE=1]Van een mislukte koster zoals U, Dekoster, zou ik dat nog kunnen begrijpen... :lol:[/SIZE]
En ik ben niet gelovig... maar (hopelijk) niet hypocriet... :wink:
|