Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Deense cartoons (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=122)
-   -   hoe moet het veebee de vrije meningsuiting beschermen? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=46240)

Mitgard 21 februari 2006 11:04

hoe moet het veebee de vrije meningsuiting beschermen?

het is ondertussen wel duidelijk dat je in vlaanderen nergens meer voor je mening mag uitkomen. de rode sovjetdictatuur, de moslims en de walen hebben dat onmogelijk gemaakt.
solidariteit met ons broedervolk de denen, met wie wij in bloede en werklust nauw verwant zijn, dient zelfs op geheime en duistere fora te gebeuren, uit het zicht van het rode repressie-apparaat.

maar hoe moet het veebee straks onze verloren vrije meningsuiting weer bestendigen en verdedigen?

maak uw keuze!

andev 21 februari 2006 11:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 1555412)
het is ondertussen wel duidelijk dat je in vlaanderen nergens meer voor je mening mag uitkomen. de rode sovjetdictatuur, de moslims en de walen hebben dat onmogelijk gemaakt.
solidariteit met ons broedervolk de denen, met wie wij in bloede en werklust nauw verwant zijn, dient zelfs op geheime en duistere fora te gebeuren, uit het zicht van het rode repressie-apparaat.

maar hoe moet het veebee straks onze verloren vrije meningsuiting weer bestendigen en verdedigen?

maak uw keuze!

Waarom wil je die vraag per se aan het VB stellen? Die zitten niet in de regering en zijn verder van geen enkele betekenis en waarde, als je sommigen hun wensdromen mag geloven. Is dat niet de taak van het hele zootje partijen en partijtjes die het nu voor het zeggen hebben of moeten die alleen maar zorgen dat na de volgende verkiezing(en) hun stoeltje en pree geen schade oplopen?

daiwa 21 februari 2006 11:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door andev (Bericht 1555433)
Waarom wil je die vraag per se aan het VB stellen? Die zitten niet in de regering en zijn verder van geen enkele betekenis en waarde, als je sommigen hun wensdromen mag geloven. Is dat niet de taak van het hele zootje partijen en partijtjes die het nu voor het zeggen hebben of moeten die alleen maar zorgen dat na de volgende verkiezing(en) hun stoeltje en pree geen schade oplopen?

Niet op antwoorden, hij wil u gewoon uit uw tent lokken om nadien u of het VB te kunnen pakken op uw uitspraken.

Mitgard 21 februari 2006 12:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 1555448)
Niet op antwoorden.

en de vrije meningsuiting dan?

daiwa 21 februari 2006 13:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 1555535)

Waar beknot ik Andev zijn vrije meninguitting?
Ik geef hem enkel advies maar heb het hem nergens verboden, laat staan dat ik dat zou kunnen.
Maar iedereen weet wel wat jouw bedoeling is met deze peiling, jij hebt in een andere draad ook al hetzelfde proberen doen.
Bij mij en veel anderen pakt dat niet of denkt gij dat wij debielen zijn. :roll:

Lof der Zotheid 21 februari 2006 15:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 1555412)
Maar hoe moet het veebee straks onze verloren vrije meningsuiting weer bestendigen en verdedigen?

Maak uw keuze!

Door uwen klep ende smoel dicht te metselen ende timmeren.

phoebe 21 februari 2006 15:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 1555535)

Volgens mij is dit de taak van de zelfverklaarde democraten om deze te vrijwaren, aangezien deze in hun broekschijten van het Vlaams Belang is ze ver te zoeken....
You're barking up the wrong tree.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be