![]() |
boycot chacha
Heeft u de laatste radio reclame al gehoord van chacha, over de splitsing van brussel halle vilvoorde?
Deze reclame maakt deek uit van een reeks en is volgens mij denigrerend en ergerlijk voor de inwoners van de vlaamse rand. Daarom zou een boycot niet misplaatst zijn. :twisted: We zouden natuurlijk zoals de moslims de fabrieken gaan platbranden, maar dat is geen teken van beschaving, niet waar :twisted: |
Ik heb de spot nog niet gehoord...
Wat werd er gezegd? |
Citaat:
|
Ik mag dat niet eten: Chacha is namelijk "enkel voor echte Belgen".
http://forum.politics.be/showthread.php?p=1103212 |
Tegenwoordig 'enkel voor gebelgden'. Wat is in godsnaam een 'gebelgde'?
Wat zeggen ze op de radio? |
Citaat:
Niet dat dit de vrijheid van meningsuiting beperkt. De Moslims dreigen daar ook mee tegenover Denemarken tegenwoordig. Wat niet wil zeggen dat ze daarmee die cartoons verboden hebben of kunnen verbieden. Als de Vlamingen in de rand zich idd storen aan die reclame moeten ze maar doen wat ze nodig vinden. Ik heb dat ook al gedaan met storende reclame op radio en zelfs tv door zowel radio en tv als de betrokken firma aan te schrijven, en dit in samenwerking met anderen. Bij de Vlaamse Beweging heette dat destijds de '17 frank actie'. De waarde van een toenmalige postzegel. Maar ook op mijn eentje ondernam ik actie. En met succes. |
Ik boycot afbeeldingen van Mohammed afkomstig uit Iran en Saoudi-Arabië. :-)
|
Citaat:
|
Citaat:
Je méént het toch niet dat er daarmee reclame gemaakt wordt? Elke Vlaming kent toch de betekenis van 'gebelgd zijn'? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die Chacha reeks is trouwens een mooi staaltje van waar België voor staat, cfr. de chichi madam... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die spots zijn bij de haren getrokken en de grappen zijn flauw, maar ze staan toch kilometers dichter bij het volk dan de separatistische politieke kaste.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be