![]() |
Cartoons, cartoons
In naam van de vrijheid van mening geef ik graag deze link met cartoons.
De lezer weze gewaarschuwd dat sommige cartoons rellen kunnen veroorzaken...... http://tomcartoon.be/ En voor de selectieve verdedigers van de vrijheid van meningsuiting.. men kan ook lachen met de katholieke kerk en geloof... ik zou zeggen Tom.... tttuuuuuuuuuuut (want seffens is hier weer nen humorloze moderator die mij beschuldigt van oproepen tot geweld....) |
![]() :-D |
![]() Mayonaise met ei....euh...haan. Lekkeeeeeeeeeeeeeeeeeer!:-D |
een leuke ontdekking dien Tom..
stel je even voor dat de Moslims het hier helemaal voor het zeggen krijgen.. dan is het dus gewoon gedaan he met zulke grappen en cartoons.. As ze der nie tegen kunne dat ze het dan afbolle dedju.. |
![]() Bert's jeugdhuis voor allochtonen van binnenuit. De 'jonge criminelen' zijn in dit geval vanzelfsprekend allochtonen. :lol: |
't zal wel ne racist zijn....
|
of ne provocateur...
|
![]() De ene eer is de andere waard.8) |
Citaat:
Al goe da ik hier nog eens af en toe langskom.. ik breng een g(r)limlach op ieders lippen.... Dank U TD.. graag gedaan... |
![]() De leste is voor mij de beste. :-D :-D :-D |
Met dien laatste beledigt ge Bubbers (bestaan die nog ??) en dus stel ik voor dat we ne prijs op dien Tom zijne kop zetten....
(Voor de azijnmoderators... dit is een schriftelijke geschreven cartoon...) |
Citaat:
Bedankt Tegendradige.;-) |
'k hem een beke tijd voor de moment en aangezien de vrijheid van meningsuiting in het gevaar komt, maak ik wat tijd vrij....
|
Citaat:
Politics.be geeft zelf ook leuke cartoons uit dus het zal wel loslopen met deze. Had jij echt last met de 'azijn' moderators? Ik kan het haast niet geloven.:? |
Citaat:
|
Citaat:
en de volgende keer dat ik op het forum kwam dan stond er een boos persoonlijk bericht in mijnen persoonlijke meelbus waarin men mij wist te zeggen dat ik acht punten gescoord had op een of andere schaal waar ik niets van wist en dat als ik in totaal 10 punten zou halen dan zou ik een week geband worden.. 't was een oproep tot geweld. tja ik denk dat het ne nieuwe moderator of zo moet zijn geweest of ene die vergeten was dat ik alles cru zeg zonder het echt te menen he.. 't kan natuurlijk zijn dat die gast denkt dat ik Bush in persoon was of zo en dat ik misschien zomaar op het knoppeke kon duwen.... wacht ik zal eens op dat rood knoppeke duwen zie.......... boem flits............................................. of is het flits boem.... ah nee das ne flitspaal... |
Citaat:
En als het mijn kinderen niet zullen zijn, dan misschien hun kinderen die hun leven in de weegschaal zullen moeten gooien om ons in vrijheid te laten leven... en de 5de colonne zit al in ons midden.... |
Knuppel, je bent grappig. :-D
Prachtige replieken. |
![]() |
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be