![]() |
Zou dit ook mogen ???
Vermits in onze huidige samenleving alles moet kunnen (ook godslastering) zullen de weldenkenden ook wel geen bezwaar hebben tegen deze prentjes.
Al gaan ze wel over een bepaalde uitverkoren (naar eigen zeggen) etnisch-religieuze minderheid die blijkbaar boven de wet staat...en over een "waarheid" waar men in het "vrijheidlievende" Westen niet mag aan twijfelen.... ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citaat:
Is dit grappig ? Laat me zeggen dat er even een glimlach op mijn gezicht verscheen ? Is dit nodig ? Niet echt. |
Ja, dat mag zeker, waarom zou dit niet mogen?
|
Als dit het niveau van dit forum is, dan vind ik deze echt een giller:
![]() |
Citaat:
|
Walgelijk. Een zoveelste bewijs dat "vrijheid van meningsuiting" niet werkt.
|
Citaat:
|
ik heb er geen problemen mee :) , en het zijn westerlingen die het publiceren, dus why not éh. Ik zie echt niet het verband tussen die foto's en de cartoons van de profeet.
Immers, er is een wereld van verschil tussen lachen met die foto's, en lachen met de door allah gezegende profeet. |
Citaat:
|
10 vredelievende soenieten vermoord door vredelievende sjieeten...
of was het omgekeerd.... |
ah ik moest wel glimlachen bij diejen trein. Ja en, moeten jullie nu horen "maar eigelijk vind ik het toch zéer gruwelijk hoor". Cliché mensen allemaal.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
'K heb er geen problemen mee, met geen van beide, die met McDonalds vond ik zelf zeer goe gevonden, net als dat treintje, die 2 andere waren maar zo zo. |
Zou dit mogen ja.
Persoonlijk vind ik het wel wansmakelijk maar het zou moeten kunnen |
We kunnen er alleen Joods van worden...
|
Citaat:
en dat jij een humorloos dualistisch clichéventje zijt is wel duidelijk. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be