![]() |
T-shirts met Mohammed-cartoon te koop in Nederland
Citaat:
Sit back, relax, and enjoy the show.... :? . |
Als er geld te verdienen valt dan zijn de Nederlanders er als de kippen bij, ik kan ze geen ongelijk geven, ik hoop dat hij nog lang blijft leven, er zijn er voor minder het koppeke afgedaan onder het mom van een vredelievende islam.
|
mss eens bestellen.
|
Tegenstrijdige booschap : I hate violence, maar ik draag wel een tulband met een lont (??). Toch koop ik zeker een exemplaar, als statement, want de moslims moeten niet het idee krijgen dat wij geintimideerd zijn.
|
Citaat:
Pas wel op da ge nie int verkeerde vak ga zitte dan :oops: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Persoonlijk voel ik mij helemaal niet beledigt door wat anderen geloven of gaan we terug de inquisitie invoeren ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wtf Breydel?
|
Citaat:
onder vrije meningsuiting versta ik dat je je gedacht mag zeggen, op een NIET spottende manier.. als jij denkt dat spotten en vrije meningsuiting aan elkaar gelijk zijn, mogen ze de vrije meningsuiting afschaffen:evil: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En wie heeft die ''gevolgen begaan''? In de laatste levensjaren van de vorige paus zijn er zoveel cartoons geweest over zijn aftakelingsproces, is er dan ook maar één gebouw in brand gestoken? Ik dacht van niet. Dus wie is hier dan de schuldige? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be