![]() |
Het is een schande dat federale ministers van een meertalig land, niet eens de moeite doen om de taal van de meerderheid te leren.
Daarom eisen wij dat Verhofstadt alle eentalige ministers consequent buitengooit! De nieuwe fransdolle regering is een kaakslag voor alle weldenkende Belgen! :x www.belgischeunie.be |
juist!
|
Paola buiten!
Na meer dan veertig jaar en zelfs als Belze koningin spreekt ze nog niet de taal van de meerderheid. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
neen. |
Citaat:
|
Citaat:
[size=7]NON![/size] |
Ja, dat verandert niets aan onze stelling.
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus jij vind het normaal dat deze fransdolle regering kan blijven voortbestaan?? Het loutere bestaan van dit franskiljons bastion is een kaakslag voor de Vlamingen! Voor een Nederlander ben je toch franskiljons hoor :evil: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zeg alleen wat ik denk dat de Franstaligen zullen antwoorden op jullie eis, en dan ben ik ineens een franskiljon?! :roll: Dan zal ik eerst nog m'n Frans moeten bijspijkeren om geloofwaardig over te komen. :wink: Ik ben het uiteraard volledig met je eens, Patriot. :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gaat deze topic over het vorstenhuis? NEEN! Met het vorstenhuis heb ik niets te maken, het is België dat me interesseert. Je probeert de kwestie te omzeilen, ga je misschien niet akkoord met dit voorstel, simpelweg omdat het van ons komt?! :roll: |
Ik hou niet van hypocrisie. Als jullie eentalig Franstalige ministers aanklagen moet jullie dat ook doen voor een Nederlandsonkundige koningin.
Op de topic over de Flippe begint jullie Hans trouwens ook weer zijn oude mantra over de niet media-aandacht voor de BUB en de veel te veel aandacht voor de N-VA te herhalen. |
Citaat:
|
Ik zou het wel een strakke actie vinden van de BUB als jullie de leden van de koninklijke familie er maandag bij het voorbijgaan langs jullie kraampje even op zouden wijzen dat ook zij als geldtrekkers van de staat allemaal behoorlijk Nederlands behoren te spreken.
|
Dat jouw Koningin maar het Fries leert! :2gunfire: :2gunfire: :2gunfire:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be