![]() |
De wet is de wet
Aldus mevrouw Morrel in recht van antwoord. Voor haar zwembad gelden alvast andere regels, want dat staat er onwettig. Terwijl die profiteurs van het buitenland waarschijnlijk nooit een zwembad zullen hebben.
|
Geen verdere uitleg, geen eigen mening... ==> K&K of sluiten...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Lijkt me toch vrij logisch. Wat heeft dat met "communautair" te maken? Is er Franstalig Evian-water in dat zwembad, of zoiets??? |
Hm, had nog niet door dat dit het verkeerde subforum was :)
|
Citaat:
Het probleem situeert zich zo dat de verbouwingswerken aan het vergunde zwembad technisch van die aard blijken te zijn, dat voor het uitvoeren ervan een bouwaanvraag nodig is. Het is trouwens Morel en niet Morrel. |
Citaat:
|
Citaat:
Of: "'t is de schuld van de moslims". In dat geval mag deze draad naar "vreemdelingenbeleid en integratie". |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Neen, richt u tot uw broeder Lestat die van een illegaal zwembad een communautair thema maakte. |
Beste Lestat,
U heeft me eindelijk overtuigd. Ik ben om. Als ik het zo bekijk is een unitair België inderdaad een betere oplossing dan een federatie of een confederatie. Natuurlijk moeten de gewesten beter op elkaar inspelen en de nachtvluchten etc moeten beter geregeld worden. Maar u heeft gelijk, vlamingen, brusselaars en walen zijn samen gericht op de toekomst in een verenigd europa. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be