![]() |
Vm
Liberaal, neo-nazi, tsjeef,... Ik ben hier al zoveel genoemd, hier op dit forum. Vandaar dat ik er enkele maanden mee gekapt ben. Alles werd hier zo stervenssaai. Steeds opnieuw dat gezever van de bub met hun 'Vlaemsch' nationalistisch media-komplot, en al die andere bullshit, mensen die mij niet begrepen, etc.
van Maerlant is terug, en het is te hopen dat het hier nu wat plezanter is :) |
Kheb ook zo'n periode gehad... :)
Niks van aantrekken, laat ze (slaat niet alleen op BUB) maar zeveren. |
Citaat:
|
Jo VM, niet altijd even goede vrienden geweest maar anyway, welkom terug.
|
Ach, je moest eens weten wat ik allemaal genoemd ben. Ik vind het niet erg, het geeft me de kans om ze met hun neus in hun idioot vooroordeel te wrijven.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Allez we zijn blij da ge terug zijt. :D
|
Citaat:
|
:)
|
Citaat:
|
Ocharme toch. Troost u, het gevoel is meer dan wederzijds.
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat had ik best durven posten. Maar 't is veel erger. :-P |
Ach ja , tegenwoordig komen de woorden veel sneller dan de gedachten , als ze al gedachten hebben want dat betwijfel ik als ik sommige mensen hier bekijk op het forum (ik heb al vele topics doorzocht dus denk nu niet dat ik het hier over iemand van dit topic heb)
En het ziet er precies ook uit dat vele mensen het hier beu geraken , klopt dit ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een fan van Nonkel Bob! 8O |
Citaat:
:-D |
Citaat:
Op een forum is het strijd. Bikkelhard. De clash van de ideeën, ongetemperd door sympathieën die het oordeel vertroebelen, ongenuanceerd door fysieke aantrekking die doet huichelen, ongeremd door afhankelijkheid dewelke doet nuanceren om den brode. Geestelijke pijn, verbale aggressie, gekwetsheid e.d. zijn daarbij niet te vermijden, tenzij voor wie de arena ontloopt. Maar wie vrijwillig hier binnentreedt, kan en z�*l in de brokken delen. Kijk hoe ikzelf genadeloos onderuitgeschoffeld word op volgende topic: http://forum.politics.be/showthread....64#post1562164 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be