![]() |
Reclame?
Ligt het aan mij of was die reclame er voorheen niet?
|
Ik heb ook die indruk.
|
Die reclame was er voorheen beslist niet.
|
Ja, ik heb die dit weekend teruggezet.
Vroeger was er al reclame, maar heb die nooit teruggezet na de laatste upgrade. |
Mogen we het storend vinden en maakt dat iets uit? :(
Als het nu nog leuke reclame zou zijn (naar politicsinfo of zo :twisted:) :D |
Welke reclame?
(tip:gebruik Adblock ) |
Boven in de balk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Op 3/4 van de sites is het véél erger. |
Citaat:
|
Als iedereen die begint te blokkeren kunnen we net zo goed geen banners plaatsen natuurlijk.
|
Ik zal er is een aantal maal op klikken, omdat ik zo vriendelijk ben... :D
|
Citaat:
|
Daar zijn ook voldoende ad blockers voor, dus dat is niet echt een reden.
Sites als deze draaien dankzij de genereuze steun van vrijwilligers en banners helpen die niet te onderschatten kost draaglijker te maken. Behalve bannering is de inkomst 0 en de kost een stuk hoger dan 0. |
Vriendelijke forummers klikken dus dagelijks wat op de ad-banners en gaan ook naar de site van politics.be om een flink aantal keren naar de web-tv items te kijken.
Jullie worden er allemaal slimmer van - en politics.be natuurlijk beter |
En wat als de forummers persé onvriendelijk wensen te zijn (ik heb dus - zoals elke maandag - een pesthumeur vandaag:evil: ...) ?
|
Citaat:
Citaat:
|
op andere politieke forums mag ik plaatsen en namen vernoemen als arme man om meer werkzekerheid en sociaal bewustzijn te delen met andere....hier mag da ni ....jakkes Antwaerpeuuu pfff en ik zen ier dan geboreu pffff arg wreed arg ist .
|
Citaat:
Ikea Lego Ministerie van de Vlaamse Gemeenschap - Afdeling Landschappen en Monumenten Stalin Goebbels Detiège ... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be